جاباما
۹۷۵۶۶۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

۴ ورودی شهرستان دماوند از امشب مسدود می‌شود

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند اعلام کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا چهار ورودی این شهرستان از ساعت ۲۴ امشب مسدود می شود.

ایرنا: سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند اعلام کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا چهار ورودی این شهرستان از ساعت ۲۴ امشب مسدود می شود.

مهدی حیدری عصر پنجشنبه در حاشیه برگزاری جلسه ستاد پیشگیری از ویروس کرونا شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تدابیر اتخاذ شده به منظور جلوگیری از افزایش روند شیوع ویروس کرونا محدودیت‌هایی در بحث تردد از روز هشتم فروردین ماه در سطح شهرستان دماوند اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس از ساعت ۲۴ امشب چهار ورودی شهرستان با همکاری نیروی انتظامی و پلیس راه مسدود و تردد خودروها پس از بررسی مدارک شناسایی سرنشینان و محل صدور بیمه نامه خودرو انجام خواهد شد.

سرپرست فرمانداری دماوند خاطرنشان کرد: چهار محور مدنظر شامل ورودی منطقه دوآب از سمت شهرستان ایوانکی، ورودی امامزاده هاشم(ع)، ورودی منطقه مشاء به شهر دماوند و ورودی سه راه روستای مهرآباد است.

حیدری یادآور شد: این محدودیت‌ها تا پایان تعطیلات ادامه داشته و در حوزه‌های دیگر نیز تدابیر لازم در نظر گرفته خواهد شد.

وی در ادامه نیز گفت: شهرستان دماوند با بسیاری از شهرستان‌های استان تهران متفاوت بوده و بسیاری از شهرستان‌ها با کاهش جمعیت و مسافرت شهروندان آنها به شرق استان تهران با خطر کمتری مواجه است.

این مقام مسئول افزود: در حال حاضر با ورود مسافران، میزبان حدود ٣ تا ۴ برابر جمعیت آماری شهرستان دماوند هستیم و امکانات حوزه بهداشت و درمان پاسخگوی مسافران حاضر در این شهرستان نیست.

حیدری گفت: امکانات موجود در بیمارستان شهرستان دماوند تا خردادماه سال جاری پیش‌بینی شده، اما ممکن است که با توجه به شرایط حاضر از نظر نیروی انسانی مشکلاتی ایجاد شود که نیاز به تدبیر دارد.

لازم به ذکر است، براساس مصوبه شورای اضطراری حمل و نقل و ترافیک استان تهران در محورهای آزاد راه تهران _ شمال انتهای اتوبان آزادگان، آزاد راه تهران_کرج حدفاصل علی‌آباد، جاده قدیم تهران - قم حدفاصل گردنه نعلبندان، اتوبان تهران - ساوه حدفاصل عوارضی قدیم، جاده قدیم تهران - ساوه حدفاصل میدان الغدیر، جاده هراز انتهای شهر آبعلی، جاده فیروزکوه حدفاصل پلیس‌ راه فیروزکوه، بزرگراه امام رضا(ع) حد فاصل پلیس‌راه شریف‌آباد و محور ورامین حدفاصل سه راه چرمشهر این محدودیت‌ها اعمال خواهد شد.

براساس مصوبه شورای حمل و نقل ترافیک استان تهران این محدودیت ها از ساعت صفر ۲۴بامداد روز جمعه مورخ ۸ فروردین تا پایان روز ۱۵ فروردین ۹۸ در محورهای مواصلاتی استان تهران اعمال می‌شود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۲۲۳۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۰ هزار و ۴۵۷ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

به گفته مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون بیش از ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار از نظر ابتلا به کووید ۱۹ در کشور غربالگری شده اند و طرح بسیج ملی مقابله با کرونا با قدرت در کشور در حال اجرا است و الگوی موفقی برای سایر کشورها به حساب می آید. مردم حتما برای حفظ سلامتی خود، خانواده و اطرافیان شان به سامانه سلامت مراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج