جاباما
۹۷۵۶۶۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

انصارالله از یک معامله با سعودی خبر داد

سخنگوی جنبش انصارالله یمن روز پنجشنبه در مصاحبه با الجزیره گفت که طرح مبادله خلبان و افسران نظامی سعودی با زندانیان حماس در عربستان را به ریاض ابلاغ خواهیم کرد.

خبرگزاری فارس: سخنگوی جنبش انصارالله یمن روز پنجشنبه در مصاحبه با الجزیره گفت که طرح مبادله خلبان و افسران نظامی سعودی با زندانیان حماس در عربستان را به ریاض ابلاغ خواهیم کرد.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن روز پنجشنبه گفت که در حال حاضر کاهش تنش با سعودی‌ها در حالی که محاصره و جنگ همچنان ادامه دارد امکان پذیر نیست.

انصارالله از یک معامله با سعودی خبر داد

وی که با شبکه خبری الجزیره مصاحبه می‌کرد، افزود: «به ریاض طرح آزاد کردن یک خلبان و تعدادی از افسران نظامی سعودی در مقابل آزادسازی زندانیان حماس در عربستان را ابلاغ خواهیم داد.»

ساعتی پیش «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی به مناسبت پنج سال ایستادگی یمن در برابر تجاوز ائتلاف سعودی و ورود این جنگ به سال ششم اعلام کرد: « اقدام مقامات سعودی در ربایش اعضای جنبش حماس و محاکمه آنها را به شدت محکوم می‌کنیم. آمادگی کامل خود برای آزادی یکی از خلبانان اسیر به همراه چهار افسر و سرباز متجاوزگر سعودی در مقابل آزادی ربایش‌شدگان از جنبش حماس را اعلام می‌کنیم. نظام سعودی ربایش‌شده‌های فلسطینی را به اتهام حمایت از طرفی تروریستی محاکمه می‌کند و منظورش مجاهدان است. بر آمادگی کامل خود برای انجام عملیات تبادل اسرا که ائتلاف دائما از آن شانه‌خالی کرده، تأکید می‌کنیم.»

«محمود الزهار» از رهبران بلندپایه جنبش حماس نیز امروز در مصاحبه با شبکه خبری المیادین گفت: «ابتکار عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله قلب تمامی مجاهدان و نیروهای مقاومت در فلسطین را شاد کرد.»

الزهار گفت که جنبش حماس به واسطه طرفی که روابط بسیار خوبی با صنعاء داشت، از انصارالله خواسته بود چنین پیشنهادی را ارائه دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج