۹۷۵۷۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پنجعلی: با جرزنی تیم بازیکنان را بردیم!

محمد پنجعلی می‌گوید خصوصی‌سازی فوری پرسپولیس و استقلال راه درست شدن فوتبال ایران نیست.

ایسنا: محمد پنجعلی می‌گوید خصوصی‌سازی فوری پرسپولیس و استقلال راه درست شدن فوتبال ایران نیست.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین شرایط این تیم در اردوی مازندران اظهار کرد: خوشبختانه در مدت نزدیک به یک هفته‌ای که اینجا بودیم از همه نظر وضعیت خوبی داشتیم. تمرین‌ها را به طور منظم انجام دادیم و کادر فنی به اهدافی که از این اردو مدنظر داشت دست پیدا کرد. ما در بازی مقابل صدرای نکا هم بیشتر به دنبال مرور کارهای تاکتیکی بودیم تا پیروز شدن و در کنار آن در این اردو روی مسائل بدنی هم به خوبی کار کردیم.

او ادامه داد: ما در این اردو شاهد بودیم که همه بازیکنان و کادر فنی کنار هم و یکدل بودند و نمونه بارز آن بازی والیبال تیم کادر فنی با تیم بازیکنان بود که ما بردیم. خیلی جرزنی کردیم و داور هم دربست در اختیارمان بود. به بازیکنان هم گفته بودیم که اگر به داوری اعتراض کنند، آن را در ترکیب تیم تاثیر می‌دهیم!

پنجعلی درباره مشکلات مالی تیم و دلیل بازگشت دو روزه‌اش به تهران گفت: به خاطر پیگیری یک سری مسائل مالی و همچنین برای گرفتن بلیت های سفر به رشت به تهران برگشته بودم. چند بازیکن هم مشکل اجاره خانه داشتند و خیلی از مسائل روی زمین مانده که البته از پروین گرفته تا همه اعضای باشگاه در حال کمک به رفع به این مشکلات هستند.

او درباره اینکه باشگاه چگونه می‌خواهد باقی‌مانده قرارداد بازیکنان را به آنها پرداخت کند، گفت: باشگاه اسپانسر گرفته اما هنوز اجازه نداده‌اند که قرارداد منعقد شود. من از وزارت ورزش می‌خواهم که شرایط باشگاه را درک کند و در این زمینه کمک‌های لازم را به ما بکند. واقعا شرایط خاصی است و نیاز داریم که حمایت شویم.

سرپرست پرسپولیس در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند با این شرایط بازیکنان این تیم قراردادشان را تمدید می‌کنند یا خیر گفت: همه بازیکنان عاشق تیم هستند و دوست دارند که در پرسپولیس بمانند. بزرگترین پشتوانه این باشگاه هم خیل عظیم طرفداران در سراسر کشور هستند. با این حال باشگاه تعهداتی به این بازیکنان دارد که باید به آنها عمل کند. بعضی از بازیکنان هنوز از فصل قبل طلب دارند که به اعتقاد من این اصلا برای باشگاهی مثل پرسپولیس زیبا نیست.

پنجعلی در ادامه گفت: باید تکلیف فوتبال‌مان را مشخص کنیم. این مسائل نشات گرفته از تفکری است که در این چند سال در فوتبال‌مان وجود داشته است. اگر با همین رویه وضع ادامه پیدا کند به بیراهه می‌رویم و نتایج فوتبال هم این را نشان می‌دهد. به غیر از تیم ملی که به جام جهانی صعود کرد سایر تیم‌های ملی نتایج خوبی نداشتند و از مسابقات‌ خود حذف شدند. حرف من با وزیر ورزش این است که با درست کردن یک تیم نمی‌توان کل فوتبال را درست کرد.

او افزود: به نظر من در حال حاضر خصوصی کردن پرسپولیس و استقلال اشتباه است. نمی‌شود تحت هر شرایطی بگوئیم این دو باشگاه باید خصوصی شوند. ما باید سیستم فوتبال‌مان را درست کنیم و دولت هم بر آن نظارت داشته باشد.

پنجعلی همچنین درباره احتمال ترانسفر شدن بازیکنانی مثل رضا حقیقی و پیام صادقیان در پایان فصل گفت: ما بازیکنان آینده‌دار زیادی داریم و این باعث افتخار باشگاه است. نمی توانیم به زور کسی را نگه داریم. البته اگر مثل امسال شرایط فراهم نشود دیگر کاری از دست‌مان برنمی‌آید. الان بازیکنانی داریم که دلشان می‌خواهد با مبلغی کمتر در پرسپولیس بمانند اما باید همه مشکلات رفع شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج