جاباما
۹۷۵۹۶۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ترخیص ۷هزار بیمار کرونایی در گیلان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ترخیصی های کرونایی گیلان به حدود ۷۰۰۰ نفر رسیده است، گفت: موج دوم اپیدمی کرونا کماکان مردم را تهدید می کند.

ایسنا: دکتر محمدرضا نقی پور با اشاره به آخرین وضعیت اپیدمی کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: خوشبختانه شرایط امیدوارکننده ای داریم و ترخیصی های کرونایی گیلان به حدود ۷۰۰۰ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان های استان نسبت به هفته های گذشته کاهش یافته است، افزود: از موج سنگین بیماری کرونا در گیلان با ایثار پرسنل بهداشت و درمان و همکاری مردم عبور کردیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بیم ها و امیدهای کرونایی در استان، یادآور شد: امید ما این است که بیماری را تحت کنترل کامل داریم، اما بیمناک هستیم، زیرا موج دوم اپیدمی کرونا کماکان مردم را تهدید می کند.

نقی پور، خواستار تداوم رعایت نکات بهداشتی و استفاده از لوازم حفاظت شخصی توسط مردم شد و خاطرنشان کرد: ۸۷ درصد از جمعیت گیلان غربالگری کرونا شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۰۰ هزار نفر از هم استانی ها هنوز غربالگری کرونا نشده اند، اضافه کرد: این افراد هرچه سریع تر به نزدیک ترین مرکز بهداشت محله خود مراجعه کنند و یا وضعیت خودشان را در سامانه سلامت به ثبت برسانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج