۹۷۶۰۵۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

بازگرداندن ۱۶۵۰ خودرو از مبادی تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در روز گذشته در سه محور یک هزار و ۶۵۰ دستگاه خودرو برگشت داده شده و ۲۵۰ دستگاه خودرو اعمال قانون شدند.

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در روز گذشته در سه محور یک هزار و ۶۵۰ دستگاه خودرو برگشت داده شده و ۲۵۰ دستگاه خودرو اعمال قانون شدند.

سردار حسین رحیمی با تأکید بر ضرورت ماندن در خانه و خودداری از حضور در مجامع و مراکز عمومی برای قطع زنجیره شیوع کرونا اظهار کرد: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از روز گذشته، هفت کارگروه در زمینه‌های کنترل مبادی خروجی، حمل و نقل درون‌شهری، اصناف، پارکها و بوستانها، فضای مجازی، عملیات روانی و اطلاع‌رسانی و بهداری در پلیس پایتخت تشکیل و وظایف هر کدام مشخص و ابلاغ شده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر تهران و برخورد با افراد متخلف عنوان کرد: با توجه به مصوبه کمیته اجتماعی ـ انتظامی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، رانندگان متخلفی که به شهری غیر محل سکونت خود وارد شوند مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه شده و خودروی آنها برای مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

وی با اشاره به ممنوعیت خروج خودروهای پلاک تهران از تهران و همچنین ممنوعیت ورود خودروهای دارای پلاک دیگر شهرستانها به تهران به استثناء خودروهای نیروهای امدادی، پلیس، درمانی، آتش‌نشانی، اورژانس و وسایل نقلیه‌ای که مایحتاج عمومی و امکانات مختلف کشور را جابه‌جا می‌کنند، افزود: در حال حاضر مسیرهای آزاد راه تهران ـ قم به صورت رفت و برگشت، آزاد راه تهران ـ شمال بصورت رفت و جاده قدیم تهران ـ قم به صورت رفت و برگشت توسط پلیس راه تهران بزرگ کنترل می‌شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در روز گذشته در سه محور مذکور یک هزار و ۶۵۰ دستگاه خودرو برگشت داده شده و ۲۵۰ دستگاه خودرو اعمال قانون شدند.

رحیمی با اشاره به اینکه برابر اعلام کمیته اجتماعی ـ انتظامی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا صرفاً آن دسته از اصنافی که در زمینه تأمین مایحتاج ضروری مردم فعال هستند می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند، بیان کرد: این مراکز می‌توانند به صورت شبانه‌روزی فعال باشند و خدمات خود را به مردم ارائه کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: روز گذشته توسط پلیسهای پیشگیری، نظارت بر اماکن عمومی و پلیس افتخاری، به صنوف و کسبه مختلف سطح شهر تهران از جمله بازار حضرتی، بلورفروشان منطقه شوش، لاستیک فروشان خیابان ری، خشکبار فروشان خیابان مولوی، زرگران و قنادان بازار امین سلطان، لوازم خانگی فروشهای سه‌راه امین حضور و مغازه‌داران خیابان ملت، لاله‌زار و اکباتان موارد لازم ابلاغ و نسبت به تعطیلی صنوف متخلف اقدامات لازم انجام شد.

وی ادامه داد: در مجموع در روز گذشته از ۶ هزار و ۱۰۱ واحد صنفی بازدید و موارد لازم به آنها ابلاغ شد؛ از این تعداد ۳۷ واحد صنفی تعهد اخذ و به ۲۲ واحد صنفی اخطار لازم داده شد و همچنین ۱۱ واحد صنفی که از دستور پلیس مبنی بر تعطیلی واحد صنفی خود سرپیچی کرده بودند نیز پلمب شدند.

این مقام ارشد انتظامی با تأکید بر اینکه قرنطینه خانگی و عدم حضور در مجامع و اماکن عمومی از جمله پارکها و بوستانها می‌تواند مهمترین راهکار برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا باشد، گفت: در حال حاضر با توجه به شیوع این ویروس منحوس، پارکها و بوستانها کاملاً تعطیل است و از ورود افراد به این مراکز جلوگیری می‌شود، به هیچ‌وجه اجازه، تفریح، ورزش، استراحت و بساط پهن کردن در این مراکز به کسی داده نخواهد شد و در صورت مشاهده با افراد متخلف برخورد صورت می‌گیرد.

رحیمی ضمن درخواست از مردم برای همکاری هر چه بیشتر با پلیس، افزود: اینگونه اقدامات سلبی توسط پلیس صرفاً برای سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج