جاباما
۹۷۶۰۸۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مترو تهران به طور کامل تعطیل نمی‌شود

استاندار تهران گفت از عدم تعطیلی کامل مترو تهران خبر داد و گفت: مترو و ناوگان حمل و نقل عمومی به طور محدود فعالیت خواهند داشت.

خبرگزاری مهر: استاندار تهران گفت از عدم تعطیلی کامل مترو تهران خبر داد و گفت: مترو و ناوگان حمل و نقل عمومی به طور محدود فعالیت خواهند داشت.

انوشیروان محسنی بندپی در جمع خبرنگاران در خصوص تعطیلی مترو و ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار داشت: با توجه به مطرح شدن موضوع تعطیلی مترو در ستاد ملی کرونا این موضوع مورد تأیید قرار نگرفت و مقرر شد مترو و ناوگان حمل و نقل عمومی به طور محدود فعالیت داشته باشند و مترو تهران به طور کامل تعطیل نمی‌شود.

محسنی بند پی با بیان اینکه تب سنجی در مبادی ورودی و خروجی متوقف شده است افزود: توقف تب سنجی به دلیل همکاری خوب مردم بوده است و مخابرات جهت برقراری تماس با مسافران جهت غربالگری اعلام آمادگی کرده است.

استاندار تهران عنوان داشت: برخی از اصناف غیر ضروری در صورت فعالیت و با توجه به اینکه تذکرهای قبلی را دریافت کرده بودند پلمب شده‌اند.

وی گفت: برای تشویق مردم جهت استفاده از خریدهای اینترنتی مشوق‌هایی در نظر گرفته شده چرا که خرید مردم از طریق آنلاین و بدون حضور در اجتماع گام مناسبی در کاهش ترددها محسوب می‌شود.

محسنی بندپی بیان داشت: تخت‌های نقاهتگاهی در تهران برای ارائه خدمت به مردم آماده هستند و در همین راستا ارتش ۲ هزار تخت و سپاه نیز ۵ هزار تخت نقاهتگاهی در تهران برای ارائه خدمت فراهم نموده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج