جاباما
۹۷۶۱۱۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

گوشی‌های قدرتمند شیوآمی رونمایی شدند

شیوآمی از رونمایی از دو گوشی قدرتمند و تازه خود به نام‌های می ۱۰ و می ۱۰ پرو خبر داده که قرار است به زودی در بازارهای اروپایی عرضه شوند.

خبرگزاری مهر به نقل از جی اس ام آرنا: می ۱۰ در دو مدل با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب به قیمت ۷۹۹ و ۸۹۹ یورو عرضه می‌شود. اما گوشی می ۱۰ پرو با هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۹۹۹ یورو قیمت دارد.

مدل می ۱۰ دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی خمیده از نوع AMOLED بوده و دقت نمایشگر آن هم تمام اچ دی است. نرخ تازه سازی صفحه ۹۰ هرتز و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی از جمله دیگر امکانات این گوشی است که به حسگر اثر انگشت نیز مجهز شده است.

گوشی‌های قدرتمند شیوآمی رونمایی شدند

پردازنده استنپ دراگون ۸۶۵ با مودم نسل پنجم ایکس ۵۵ و نیز دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با دقت فیلم برداری ۸K از جمله امکاناتی است که در هر دو گوشی وجود دارد.

گوشی‌های قدرتمند شیوآمی رونمایی شدند

مهم‌ترین تفاوت این دو گوشی در افزوده شدن لنز ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با قدرت زوم ۱۰ برابر و نیز یک لنز تله ۱۲ مگاپیکسلی با قدرت زوم ۲ برابر به گوشی می ۱۰ پرو است. البته در این گوشی یک لنز عریض ۲۰ مگاپیکسلی هم وجود دارد. البته برای گوشی می ۱۰ هم علاوه بر لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی سه لنز دیگر ۱۳، ۲ و ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

تفاوت دیگر این دو گوشی در باتری‌های آنهاست. می ۱۰ و می ۱۰ پرو به ترتیب دارای باتری‌های ۴۷۸۰ و ۴۵۰۰ میلی آمپری هستند. هر دو گوشی دارای قابلیت شارژ سریع هم هستند که این ویژگی در گوشی می ۱۰ پرو قوی‌تر است. عرضه این دو گوشی در بازارهای جهانی از اواسط آوریل آغاز می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج