جاباما
۹۷۶۱۶۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تردد در مسیر‌های شرق تهران محدود شد

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور قطع شدن زنجیره انتقال بیماری کرونا، از تشدید محدودیت های تردد در محورهای مواصلاتی شرق این استان جلوگیری شد.

خبرگزاری ایرنا: جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور قطع شدن زنجیره انتقال بیماری کرونا، از تشدید محدودیت های تردد در محورهای مواصلاتی شرق این استان جلوگیری شد.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، هادی ثمره با اعلام این خبر اظهار داشت: تحقق اهداف طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، مستلزم مشارکت و همکاری هموطنان است و نیروی انتظامی با قاطعیت کامل این طرح را اجرا می کند.

وی افزود: در این طرح فقط ساکنان شهرهای این استان اجازه ورود را خواهند داشت و مسافران و افراد غیربومی، اجازه عبور از کنار گذر شهرها را دارند.

وی با تاکید بر لزوم مدیریت سفر از سوی مسافران و بازگشت هر چه سریع تر آنان به شهرهای خود گفت: از تمامی کسانی که به هر دلیل، به شهرهای دیگر سفر کرده‌اند درخواست می‌شود تا برای کاهش زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا در کوتاه ترین زمان ممکن به محل سکونت خود بازگردند.

ثمره با اشاره به لزوم تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری گفت: واحدهای صنفی نظیر نانوایی‌های، سوپر مارکت‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی و خوراکی و غیره که مایحتاج ضروری و نیاز اولیه مردم را عرضه می کنند می‌توانند در صورت رعایت مسائل بهداشتی به شهروندان خدمات ارائه می دهند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه کارکنان انتظامی استان به صورت مستمر بر اصنافی که فعالیت آنها منع شده است نظارت می کنند، بیان کرد: اصنافی که از این مقررات تخلف کنند برابر قانون محل کسب آنها پلمب خواهد شد.

وی همچنین از توقیف خودرو و جریمه رانندگان در صورت تخلف از قوانین خبرداد و گفت: در صورتی که رانندگان غیر بومی به شهرستان‌های شرق تهران وارد شوند، مرتکب تخلف شده و تا یک ماه خودروهای آنها توقیف و ۵۰۰ هزار تومان نیز جریمه خواهند شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: به تازگی شایعاتی مبنی بر تعطیلی پمپ بنزین ها در حال انتشار است که این موضوع صحت ندارد و با افرادی که هدفمند یا غیر هدفمند با شایعه پراکنی در فضای حقیقی و مجازی سعی در تشویش اذهان عمومی دارند مانند همیشه برخورد قاطعانه صورت می پذیرد.

ثمره با اشاره به تعامل و همکاری سایر سازمان ها برای ریشه کنی ویروس کرونا گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی در محورهای مواصلاتی استان، پلیس راه شریف آباد، محور هرازدر محدوده امام زاده هاشم،محور فیروزکوه و محور چرمشهر اجرا خواهد شد و اجرای دقیق آن مستلزم مشارکت و همکاری هموطنان است.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تامین امنیت هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

طرح فاصله گذاری اجتماعی از روز جمعه هشت فروردین امسال برای محدودسازی تردد ها در سطح وررودی های استان های کشور در دست اجرا قرار گرفته است و به این طریق پلیس از ورود خودروهای با پلاک غیر ومی هر استان جلوگیری می کند.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا تا ظهر شنبه به ۳۵ هزار و ۴۰۸ نفر رسید که از این میان ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر بهبود یافته اند و ۲ هزار و ۵۱۷ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج