۹۷۶۱۷۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

عکسی متفاوت که ربیعی از خود منتشر کرد

سخنگوی دولت با تبریک روز پاسدار گفت: باید مفهوم حقیقی پاسدار را در زندگی و روابط اجتماعی خود بیشتر معنا ببخشیم و از ارزش‌های اجتماعی که ما را بیشتر در کنار هم نگه دارد و از اخلاق محافظت کند، پاسداری کنیم و به تاسی از مشی پاسداری، هوای همدیگر را بیشتر داشته باشیم.

برترین‌ها: علی ربیعی روز شنبه با انتشار تصویری از نیروهای قرارگاه حمزه در سال ۱۳۶۳ در دوران دفاع مقدس و نوشتن مصرع «خورشید ترا سجده کند هر شامی...» از اشعار مولانا، در یادداشتی در حساب اینستاگرام میلاد امام حسین(ع) وروز پاسدار تبریک گفت.

ما پاسدار را به عنوان یک مفهوم از نهاد ایجاد شده از درون یک ملت برای دفاع از تمامیت ارضی و آنچه بخاطرش انقلاب کردیم، می‌شناسیم. من همواره مفتخر هستم که بخشی از عمر خود را در سپاه گذراندم، سال‌هایی که سایه‌اش همیشه بر سالیان زندگی‌ام سنگینی داشته است. نام گذاری روز تولد امام‌حسین(ع) به عنوان روز پاسدار، پرمعناست. امام حسین(ع) پاسدار آزادی، آزادگی، اخلاقی عمل کردن حتی در میانه مبارزه نابرابر است.امام حسین(ع) نماد مسئولانه زیستن، فدا شدن برای هدف خود و زندگی دیگران و همچنین درآمیختن عقیده و عمل در عالی‌ترین مرتبه‌اش جهاد است: مبارزه برای احیای دنیا و آخرت جامعه. این روز را بهانه‌ای برای بیان تلاطم‌های پر از بیم و امید امروز کرده و معتقدم ما نیاز داریم که مفهوم حقیقی پاسدار را در زندگی و روابط اجتماعی خود بیشتر معنا ببخشیم و از ارزش های اجتماعی که ما را بیشتر در کنار هم نگه دارد و از اخلاق محافظت کند، پاسداری کنیم و به تاسی از مشی پاسداری، هوای همدیگر را بیشتر داشته باشیم.

وی با بیان این که «بیایید همه پاسدار هم باشیم» تصریح کرد: «از حسین‌(س) آزادگی، عدم عدول از مرزهای اخلاقی و مسئولیت‌پذیری در قبال دیگران حتی به قیمت جان خود و خانواده را آموزه‌ای برای خود بسازیم.»

در تصویر در ردیف دوم نشسته در میانه (نفر سوم ردیف دوم از سمت راست) سخنگوی دولت و دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری است.

عکسی متفاوت که ربیعی از خود منتشر کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج