۹۷۶۱۹۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تعطیلی فعالیت‌های جمع‌آوری و پردازش پسماند خشک

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از تعطیلی موقتی تمام فعالیت های جمع آوری و پردازش پسماندهای خشک به مدت محدود و به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از تعطیلی موقتی تمام فعالیت های جمع آوری و پردازش پسماندهای خشک به مدت محدود و به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا خبر داد.

محمد صادقی با اعلام این خبر، اظهارکرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و تهدیدات ناشی از آن برای سلامت شهروندان و فعالان حوزه مدیریت پسماند و به منظور جلوگیری از انتقال ویروس در این عرصه، به طور موقت فعالیت های مربوط به بحث پردازش و جمع آوری متوقف شده است.

وی افزود: براین اساس جمع آوری پسماند خشک از درب منازل، فعالیت در مراکز پردازش پسماند خشک و جداسازی پسماندها در خطوط پردازش در کارخانه تولید کود آلی در حال حاضر به حالت تعلیق درآمده است.

صادقی تصریح کرد: آن چه که مشخص است، شیوه تسری این ویروس از طریق تماس با سطوح آلوده است و با توجه به اینکه با تماس شهروندان و عوامل جمع آوری و پردازش با این پسماندها امکان انتقال این ویروس افزایش می یابد، به منظور ارتقای سلامت و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا موقتاً فعالیت ها را تعطیل کرده ایم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان، وی با اشاره به لزوم مشارکت شهروندان در این ایام در راستای مدیریت اصولی پسماندها در منزل، اضافه کرد: شهروندان در طول این مدت که فرآیندهای مدیریت پسماند در سراسر کشور با تغییر مواجه شده و جمع آوری پسماندهای خشک موقتاً متوقف شده است، باید در تولید و مدیریت پسماندها دقت بیشتری به کار بسته و با رعایت اصولی مانند کاهش تولید پسماندها، فشرده سازی و کم حجم کردن پسماندها، استفاده مجدد و مواردی از این دست، حتی الامکان مقدار پسماندهای تولیدی را کاهش دهند تا از بار پسماندهای وارد شده به محیط زیست کاسته شود.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان روند فعلی را موقتی و در راستای برنامه های تعیین شده برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا عنوان و خاطرنشان کرد: مشارکت شهروندان در اموری مانند جداسازی پسماندها و همکاری با ایستگاه های بازیافت ضروری است و تعطیلی فعالیت تنها در این برهه از زمان و به منظور حفظ سلامت خود شهروندان و عوامل جمع آوری صورت گرفته و با بازگشت شرایط عادی در آینده ای نزدیک، همه فعالیت های جمع آوری و پردازش از سر گرفته می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج