جاباما
۹۷۶۲۴۸
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

مهاجم تراکتور: امیدوارم عادل و برنامه نود برگردند

مهاجم تیم تراکتور تبریز می‌گوید در ایام قرنطینه فرصت بیشتری برای حضور در کنار خانواده پیدا کرده است.

خبرورزشی: ساسان انصاری مهاجم باتجربه تراکتور امروز به صورت اینترنتی میهمان برنامه نوروز فوتبالی شبکه ورزش سیما بود و صحبت‌های جالبی را انجام داد.

انصاری درباره چگونگی سال ۹۸ تاکید کرد: سال ۹۸ از نظر فوتبالی برای من سال خوبی بود. از نظر گلزنی شاید توقعات خودم برآورده نشد. البته سال سختی بود. هواداران تراکتور به معنای واقعی تیم شان را دوست دارند و انتظارات شان بالا است. اتفاقات زیادی افتاد. به هر حال با حضور آقای الهامی و تلاش بازیکنان به شرایط خوبی رسیدیم.

وی درباره گریه اش بعد از گل زدن مقابل ذوب آهن بیان کرد: شادی من مقابل ذوب آهن بعد از گلی که زدم به خاطر آن بود که تیم به شرایط خوب رسید و توانستیم با آن برد از اتفاقات تلخ گذشته عبور کنیم.

مهاجم تراکتور درباره سختی کار در تیم‌های بزرگ خاطرنشان کرد: طبیعتا بازی کردن در هر تیمی شرایط سخت خودش را دارد. پرسپولیس، سپاهان، فولاد و تراکتور همه تیم‌های بزرگی هستند. وقتی شما مهاجم هستید همه انتظار گل زدن دارند و اگر چند بازی گل نزنید هجمه‌ها زیاد می‌شود. هرجا بودم انتظارات از من بالا بوده است. شما در هر تیمی باشید کار سخت است.

انصاری درباره فعالیت هایش در قرنطینه گفت: قرنطینه واقعا سخت است. مخصوصا برای ما که هر روز تمرین می‌کردیم برای حفظ بدن مان کار دشوار است. سعی می‌کنم بیشتر با خانواده باشم و با پسر کوچکم بازی کنم. قطعا قبلا وقت نبود آنطور که باید با پسرم بازی کنم، اما الان خدا را شکر کنار پسرم هستم و از این بابت خوشحالم.

وی درباره شانس تراکتور برای کسب جام در فصل جاری عنوان کرد: قطعا ما این پتانسیل را داریم که بتوانیم یک جام بگیریم. شایستگی کسب جام را نیز داریم. قطعا اگر لیگ ادامه داشته باشد، می‌توانیم روز‌های بهتری را رقم بزنیم. شرایط تاکتیکی تیم ما نیز عالی است و امیدوارم هواداران را خوشحال کنیم.

انصاری در پایان افزود: سعی می‌کنم برنامه‌های تلویزیونی را دنبال کنم. فکر می‌کنم جای آقای عادل فردوسی پور در رسانه ملی ما خالی است. همه فوتبالی‌ها خواهان این هستیم که آقای فردوسی پور و برنامه نود در تلویزیون باشند و از مسئولان رسانه ملی چنین درخواستی داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ستار

      ان‌شاءالله
      امیدوارم به آینده ی نه چندان دور!!!

    • مصطفی

      تراکتور چیه؟ گاو آهن تبریز درسته تراکتور یه واژه خارجیه

    • بدون نام

      فردوسی پور و برنامه نود در تلویزیون باشند و از مسئولان رسانه ملی چنین درخواستی داریم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج