۹۷۶۲۷۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

۴۰۰۰زندانی آذربایجان غربی به مرخصی رفتند

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: ایجاد فضای امن در داخل زندان‌ها در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا مهمترین هدف اجرای این طرح در کشور و آذربایجان‌غربی است.

خبرگزاری مهر: علی اکبر گروسی شنبه شب در جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا اظهارکرد: چهار هزار زندانی با هدف کاهش جمعیت در ندامتگاه‌ها و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مرخصی به سر می‌برند و روند آزادی آنان همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به تمدید مرخصی این زندانیان، افزود: علاوه بر آن هر روز بر تعداد زندانیانی که به مرخصی می‌روند، افزوده می‌شود و دستگاه قضا در استان پشتیبان تصمیم‌های این ستاد است و اقدامات لازم را در این خصوص انجام می‌دهد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی بیان کرد: همه باید از تصمیم‌های این ستاد تبعیت کنند و علاوه بر دریافت کمک‌های مردمی، با همه توان در راستای اجرای این تصمیم‌ها تلاش داشته باشند.

گروسی با تاکید بر برخورد با شایعه‌سازان و تشویش‌کنندگان اذهان عمومی در موضوع کرونا، ادامه داد: هر نوع اختلال تهدیدکننده بهداشت عمومی، طبق نص صریح قانون مستلزم برخورد قضائی است و رسانه‌ها نیز باید در این خصوص موارد لازم را رعایت کنند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به تکلیف همه دادستان‌های استان برای حضور مؤثر در کنار فرمانداران، افزود: برخورد با احتکار کنندگان لوازم بهداشتی، اهتمام ویژه برای تعطیلی مکان‌های عمومی و محل انتشار ویروس و جلوگیری از فعالیت برهم زنندگان نظم عمومی در مناطق مختلف از جمله موارد همکاری در این بخش است.

وی تاکید کرد: ما باید در داخل شهرها نیز نظیر ورودی و خروجی شهرها، تردد را کنترل کنیم و اجازه تردد غیرضروری را هم به افراد ندهیم تا رفت و آمد در داخل شهرها به حداقل برسد و زمینه کنترل بیماری فراهم شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج