۹۷۶۳۲۲
۵۰۳۷
۵۰۳۷
پ

رپورتاژ آگهی

شیوه‌های رسیدن به درآمد از طریق راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی

در دنیای مدرن امروز، تنها جایی که افراد بیشتر ساعات خود را در آن سپری می‌کنند، فضای اینترنت می‌باشد. همین امر موجب شده تا بسیاری از مشاغل سنتی جای خود را به کسب و کار‌های اینترنتی و نوظهور، واگذار نمایند.

یک اصل مهم در بازاریابی این چنین می‌گوید که: «هر کجا که انسان‌ها زیاد هستند، پول هم آنجاست». در دنیای مدرن امروز، تنها جایی که افراد بیشتر ساعات خود را در آن سپری می‌کنند، فضای اینترنت می‌باشد. همین امر موجب شده تا بسیاری از مشاغل سنتی جای خود را به کسب و کار‌های اینترنتی و نوظهور، واگذار نمایند. به‌طوری که این روزها، بسیاری از کارآفرینان هوشیار، اقدام به راه‌اندازی کسب و کار‌های آنلاین نموده‌اند و از این بستر قدرتمند به درآمد‌های ایده‌آلی دست یافته‌اند.

جالب است بدانید که برخی از پیش‌بینی‌ها اذعان دارند که تا پنج سال آینده تعداد فعالان این حوزه تا دو برابر افزایش خواهد یافت. در حال حاضر، افراد سرشناس و ثروتمندی در این زمینه وجود دارند. اگر شما هم علاقه‌مند به راه‌اندازی چنین کسب و کار‌هایی هستید، می‌توانید با یک جستجوی ساده در گوگل آن‌ها را بشناسید و تجارب آن‌ها را سرلوحه‌ی کار خودتان قرار دهید.

چند نمونه کسب و کار اینترنتی پیشرو در ایران

بنیانگذاران دیجی کالا از جمله افراد ثروتمندی که توانسته اند از طریق راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی به درآمد‌های میلیاردی دست یابند. بر اساس آمار‌های اعلام شده از سوی منابع موثق، شرکت دیجی کالا با درآمد روزانه بیشتر از ۱ میلیارد تومان، پولسازترین کسب و کار‌های آنلاین فروشگاهی در کشور می‌باشد.

علی بابا نیز یکی دیگر از کسب و کار‌های آنلاین موفق در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات مسافرتی می‌باشد که به افرادی که به دنبال رشد و پیشرفت هستند، فرصت می‌دهد تا ایده‌های خود را به چالش بکشند. اگر در حوزه‌ی فناوری تخصص دارید و ایده‌های خلاقانه در سر دارید می‌توانید به استخدام در دیجی کالا یا استخدام در علی بابا درآمده و به فرصت‌های بی‌نظیر شغلی دست یابید. اسنپ، نمونه‌ی دیگری از کسب و کار‌های اینترنتی موفق می‌باشد که به عنوان اولین تاکسی اینترنتی در ایران از سال ۱۳۹۳ شروع به فعالیت کرده است.

اگر نگاهی به چندین آگهی استخدام موجود در سایت‌های کاریابی داشته باشید، خواهید دید که تقاضا برای جذب نیرو‌های خلاق و فعال در زمینه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات، کم نیست. شما می‌توانید با تقویت مهارت‌های تخصصی و عمومی خود در یکی از این شرکت‌های آنلاین استخدام شده و درآمد کسب نمایید. یا اینکه می‌توانید خودتان به راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی بپردازید و نام خود را به عنوان یکی از ثروتمندان این حوزه بر سر زبان‌ها بیاندازید.

در ادامه شما را با روش‌های کسب درآمد از این منبع بی کران ثروت آشنا خواهیم کرد.

کسب درآمد اینترنتی از طریق فریلنسینگ

استفاده از روش فریلنسینگ (آزادکاری)، یکی از روش‌های درآمدزایی برای یک کسب و کار اینترنتی می‌باشد. در این روش شما محدود به زمان و مکان خاصی نمی‌باشید. همانطور که از اسمش پیداست می‌توانید به صورت کاملا آزادانه و بدون وابستگی به هیچ نهاد یا ارگان خاصی، فعالیت نمایید و برای خودتان درآمد کسب کنید.

شیوه‌های رسیدن به درآمد از طریق راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی

در روش فریلنسینگ شما از مزایایی همچون بیمه، حقوق ثابت و کار دائم برخوردار نیستید. اما می‌توانید با تقویت توانمندی‌های خود و گسترش اعتماد سازی به درآمد‌های بسیار بالاتری دست یابید. سایت‌های مختلفی برای کمک به فریلنسر‌ها در اینترنت وجود دارد. برای جلب اعتماد مشتریان می‌توانید در این سایت‌ها چندین پروژه‌ی موفق از خودتان به آن‌ها ارائه دهید و افراد بیشتری را جذب نمایید.

همچنین از جمله مزیت‌های روش آزادکاری، این است که در کنار کار اصلی خود هم می‌توانید آن را انجام دهید.

فروش محصولات فیزیکی در کسب و کار اینترنتی

همانطور که پیش از این گفتیم، کسب و کار‌های موفقی مثل دیجی کالا با فروش محصولات فیزیکی به صورت آنلاین توانسته‌اند نظر بسیاری از افراد را جلب کرده و به درآمد‌های فوق‌العاده دست یابند. شما می‌توانید محصولات فیزیکی خود را به سه روش متفاوت در اینترنت به فروش برسانید. البته برای آنکه جهت فروش محصولات فیزیکی در کسب و کار اینترنتی موفق ظاهر شوید، باید علم بازاریابی نوین را بیاموزید. سپس می‌توانید از طریق راه‌اندازی وب‌سایت یا وبلاگ شخصی و یا فعالیت در شبکه‌های اجتماعی به فروش محصولات و کسب درآمد بپردازید. یا اینکه می‌توانید از سایت‌های واسطه برای فروش محصولات خود استفاده نمایید. در چنین حالتی باید برای قرار دادن محصولات خود در آن سایت‌ها، درصد ناچیزی از سود خود را به سایت میزبان پرداخت نمایید. چرا که این سایت‌ها همانند غرفه‌های نمایشگاهی می‌باشند که به شما اجازه‌ی بهره‌وری از پتانسیل‌های موجود در خودشان را می‌دهند.

فروش محصولات آموزشی در کسب و کار اینترنتی

در کسب و کار اینترنتی آموزش محور، شما می‌توانید از طریق فروش اطلاعات مفید و برگزاری دوره‌های آموزشی به درآمدزایی برسید. نمونه‌های موفقی از این موارد را می‌توان در اینترنت یافت که از درآمد‌های خیره‌کننده‌ای برخوردار هستند. برای رسیدن به نتایج عالی در این روش، به شما پیشنهاد می‌کنیم که الگو‌های موفق در آمریکا و اروپا را در داخل کشور بومی سازی نمایید.

شیوه‌های رسیدن به درآمد از طریق راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی

برای مثال کسب و کار‌های آنلاینی همچون دیجی کالا و آپارات با بهره‌گیری از الگو‌های موفق آمازون و یوتیوب، کار خود را شروع کردند. اگر شما هم مایل هستید تا دانش، مهارت و تخصص خودتان را به ثروت تبدیل نمایید، می‌توانید با راه‌اندازی سایت شخصی و یا استفاده از سایت‌های واسطه، به فروش محصولات آموزشی بپردازید. اما فراموش نکنید که برای پیشرفت بهتر و سریع‌تر در کارتان از شرکت در سمینار‌ها و دوره‌های کسب درآمد غافل نشوید.

استفاده از ایده‌های جذاب و نوآورانه برای فروش محصولات آموزشی در کسب و کار اینترنتی می‌توتند بسیار کمک کننده باشد. بهتر است تا برای خلق ایده‌های کاربردی در این زمینه، نیاز‌ها و مشکلات افراد جامعه را بشناسید و آموزش‌هایی متناسب با آن‌ها را ارائه دهید. پیشنهاد می‌کنیم که برای اعتمادسازی و جذب تعداد بالایی از مشتریان، در ابتدا دوره‌های خود را به صورت رایگان و یا با هزینه‌ی اندک به فروش برسانید. پس از جلب اعتماد مخاطبان و وابسته کردن آن‌ها به خود می‌توانید، قیمت دوره‌ها را تا حد معقولی افزایش دهید تا به سود بالایی دست یابید.

فروش محصولات دیگران در کسب و کار اینترنتی

ممکن است پس از خواندن مطلب، این سوال در ذهن شما ایجاد شود که اگر هیچ محصول و خدماتی برای فروش نداشته باشیم، باز هم می‌توانیم از طریق فروش محصول در اینترنت به درآمدزایی برسیم؟ باید بگوییم که پاسختان مثبت است! شما می‌توانید با فروش محصولات دیگران در یک سایت که توسط خود شما راه‌اندازی شده و یا سایت‌های واسطه به کسب درآمد بپردازید. یعنی اینکه در یک کسب و کار اینترنتی اگر واسطه‌ی فروش محصولات دیگران شوید، می‌توانید درصدی از سود به دست آمده را برای خودتان بردارید. بسیاری از کسب و کار‌های آنلاین در دنیا به واسطه‌ی همین روش به درآمد‌های بالایی دست یافته‌اند.

کسب درآمد اینترنتی از طریق تبلیغات

این روش یکی از متداولترین و ساده‌ترین روش‌ها برای درآمدزایی در یک کسب و کار اینترنتی می‌باشد. شما می‌توانید با قرار دادن تبلیغات کلیکی برای تبلیغ خدمات و محصولات سایر افراد، در سایت خود به کسب درآمد بپردازید. در چنین حالتی به ازای هر کلیک مبلغی به شما خواهد رسید. یعنی اینکه ممکن است شما در سایت خودتان نتوانید خیلی سریع مخاطبان را جذب نمایید. اما می‌دانید که بازدید مخاطبان هدف شما از سایت دیگری بسیار بالاست؛ بنابراین می‌توانید برای انجام تبلیغات خود، مبلغی را به سایتی که امر تبلیغات شما را برای جذب مخاطب بر عهده می‌گیرد، بپردازید.

شیوه‌های رسیدن به درآمد از طریق راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی

همچنین برای اینکار می‌توانید به تولید محتوای جالب و خوب بپردازید و با جذب مخاطب و ترافیک و در نهایت فروش فضای تبلیغاتی، به سود بالایی دست یابید.

فروش خدمات و مشاوره در کسب و کار اینترنتی

در حال حاضر، صنعت مشاوره به عنوان یک صنعت در حال رشد در بسیاری از جوامع می‌باشد. برای فروش خدمات و مشاوره در کسب و کار اینترنتی شما می‌توانید با ارائه‌ی تخصص و مشاوره‌های خود به دیگران درآمد کسب نمایید. انجام خدمات مشاوره برای پروژه‌های مهندسی، برنامه‌نویسی و بازاریابی، نمونه‌هایی از این موارد می‌باشند.

شما بر اساس روحیات و شخصیت خود می‌توانید یکی از روش‌های بالا را برای رسیدن به درآمد در کسب و کار اینترنتی انتخاب نمایید. هرکدام از روش‌های بالا را که برای درآمدزایی برمی‌گزینید باید در نظر داشته باشید که در آن‌ها به ارزش آفرینی بپردازید. چرا که ثروت فقط کسب درآمد بالا نیست بلکه ثروت به معنای خلق ارزش در هر زمینه‌ای می‌باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج