۹۷۶۴۰۳
۲۲ نظر
۵۰۰۶
۲۲ نظر
۵۰۰۶
پ

مطهری: حق پرسپولیس است که قهرمان باشد

مربی پرسپولیس گفت: به دلیل ۱۰ امتیاز اختلافی که داریم این حق پرسپولیس است که قهرمان باشد هرچند که با این همه به تصمیمات آتی احترام خواهیم گذاشت.

خبرگزاری فارس و به نقل از باشگاه پرسپولیس، حمید مطهری در پاسخ به این سوال که عملکرد کادر فنی جدید پرسپولیس را در نیم فصل دوم لیگ برتر چطور ارزیابی می‌کند، گفت: می‌دانید که ما در زمان کمی تا شروع مسابقات نیم فصل دوم لیگ به پرسپولیس اضافه شدیم و حتی روزی که من سر تمرین آمدم پرسپولیس با تیم بادران در ورزشگاه هما بازی داشت و ما با لباس شخصی در محل تمرین و بازی دوستانه حاضر شدیم. فکر می‌کنم حدودا ۸ روز تا بازی با تراکتور که اولین بازی ما بود، زمان داشتیم، اما از نظر مدل فوتبالی و نتیجه عملکرد خوبی داشتیم. هرچند که بهتر است در این خصوص کارشناسان و هواداران نظر بدهند، اما به نظر خودم ما عملکرد خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: هر چه زمان جلوتر می‌رفت، بهتر بودیم و تاکتیک‌های مد نظر کادر فنی بیشتر در تیم نمود پیدا می‌کرد. خوشبختانه تیم ما پیشرفت خوبی داشت هر چند که از روز اول مقابل تراکتور از نظر زرنگی فوتبال خیلی خوب بودیم، اما در بحث مالکیت توپ باب میل ما نبود چرا که ما دوست داریم مالکیت توپ و میدان بیشتر در اختیار ما باشد. البته مقابل تیم‌های عربی در لیگ قهرمانان آسیا ما بالای ۶۰ درصد مالکیت توپ داشتیم که این مسئله نشان می‌دهد که پیشرفت خیلی خوبی در این مدت انجام شد. خوشبختانه بازیکنان هم با برنامه‌های کادرفنی و در رأس آن آقای یحیی گل‌محمدی خیلی خوب هماهنگ شدند.

مربی تیم پرسپولیس در خصوص اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا احتمالاً بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در یک کشور به صورت متمرکز برگزار خواهد شد و این موضوع قطعا به ضرر پرسپولیس است چرا که از حضور هواداران پرشور محروم خواهد شد، افزود: به هر حال تصمیم قطعی در این خصوص گرفته نشده، اما اگر چنین مسئله‌ای رخ بدهد این موضوع کار را برای ما سخت می‌کند. یکی از زیبایی‌های فوتبال در چنین تورنمنت‌هایی انجام بازی‌های رفت و برگشت است و مطمئناً اگر بازی‌ها در تهران برگزار شود، هواداران از ما حمایت بی نظیری خواهند کرد و از بازی پرسپولیس لذت می‌برند. اگر مقابل شارجه در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردیم، به جرأت می‌توانم بگویم که بالای ۳ گل به این تیم می‌زدیم. مطمئناً حمایت هواداران پرسپولیس از تیم خودشان حق آن‌هاست. آن‌ها باید از میزبانی تیم محبوب‌شان لذت ببرند. از طرفی حضور تماشاگران پرشور پرسپولیس می‌تواند به نفع ما باشد چرا که انرژی فوق العاده‌ای از حضور آن‌ها می‌گیریم، اما با این همه باید تابع تصمیمات قانونی باشیم و ببینیم که در آینده چه رخ خواهد داد.

مطهری در خصوص وضعیت نامعلوم لیگ‌برتر و اینکه تکلیف چه خواهد شد، خاطرنشان کرد: قبل از هر چیز از اعضای کادر فنی سابق پرسپولیس و همچنین بازیکنان تشکر می‌کنم که زحمات زیادی کشیدند. ما از روزی که به پرسپولیس آمدیم، تلاش زیادی کردیم، اما به هر حال همانطور که می‌دانید این ویروس نه تنها کشور ما بلکه کل دنیا را درگیر خود کرده است و در حال حاضر مهمترین موضوع به سلامتی مردم و جامعه خواهد بود. من هم نظرات گوناگونی را در روز‌های اخیر دیدم و خیلی‌ها حرف‌هایی می‌زنند و در خصوص آینده لیگ اظهار نظر می‌کنند، اما بهتر است که در این شرایط نظرات گوناگون ندهیم و فضای لیگ را دچار چالش نکنیم. ما در صدر جدول هستیم و ۱۰ امتیاز با تیم‌های دیگر فاصله داریم، اما با این همه به تصمیم مراجع و نهاد‌های تصمیم‌گیر احترام می‌گذاریم. مطمئناً هر تصمیمی که مقامات ذی‌صلاح بگیرند ما آن را می‌پذیریم. اگر قرار باشد تصمیمی هم گرفته شود به نظرم به دلیل ۱۰ امتیاز اختلافی که داریم این حق پرسپولیس است که قهرمان باشد هرچند که با این همه به تصمیمات آتی احترام خواهیم گذاشت.

مربی تیم پرسپولیس در پایان گفت: جا دارد از همین طریق به سیدجلال حسینی بابت موفقیت در نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا را تبریک بگویم و این قطعاً یک اتفاق خوشایند برای این بازیکن ارزشمند و هواداران پرسپولیس خواهد بود. همچنین از آقای یحیی گل‌محمدی و سایر همکاران در کادر فنی، اعضای باشگاه و تیم تشکر و قدردانی می‌کنم که با همه توان برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنند. در این روز‌ها که فوتبال تعطیل است ما به بازیکنان برنامه داریم تا در منزل به صورت اختصاصی تمرین کنند هرچند که این تمرینات مثل تمرینات تیمی و گروهی خیلی کارساز نیست، اما به هر حال باید به نوعی بدن بازیکنان را حفظ کرد و چاره‌ای جز این نداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زاررررررررررررررررررررررت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منتظر باش که بابا مسعودت با اسنپ واستون بفرسته

      • سهند

        جنجال رسانه ای را تموم کنید بجای اینکه مسئولان و روزنامه ها بفکر ورزش در این دوران کرونایی باشن به فکر اینن که این تیمو قهرمان کنن اقا جون خودتونو جر ندید فیفا و یوفا هر کاری که در لیگهای اروپایی کنن اینجا هم اون میشه..
        اینجاهم نمیتونید مهندسی کننید.

    • ارتش سرخ

      ظاهراً فیفا گفته در صورت لغو لیگ ها هیچ جامی به باشگاهها داده نمیشه ، مفت چنگ کیسه ها و شله زردآ و سوراختوری آ
      البته انشاله که دروغ باشه و جام چهارم رو به کوری چشم بدخواهها بگیریم....

    • مهرداد

      چرت نگو

    • بدون نام

      تو هم آدم شدی؟؟ تقصیر تو نیست هرکی میاد بیه تیم حکونتی توهم میزنه احمق.

    • م.بازرگان

      تو این مشکل کرونا اخه کی به فوتبال اهمیت میده

    • خلیل

      بابا توکجای ماجرای لیگی لنگی که حالا اومدی اظهار نظرمیکنی خخخخخخ!!!!!

    • کامران

      عین لیورپول مقتدرانه!!؟؟
      جام های اسنپی الکی مقابل استقلال سپاهان وستاره های الکی با جام ولایت!
      تیم حکومتی همینه!

    • مهراب

      بیا بابا این جام هم واسه شما خجالت بکشید چقدر عقده قهرمان شدن دارید شما ها

    • بدون نام

      اره دیگه دیگر تیم ها حق ندارن بشین سرجات بابا

    • بابک

      خفهشو
      دولت دیگه پول نداره به شما لنگیا بده

    • بدون نام

      مگه میشه زحمات کل تیم های لیگ برتری و هزینه ها نادیده گرفته بشه یا در آینده ادامه بدیم یا به همین ترتیب قهرمان مشخص شه

    • باورصاد

      أقای مطهری شبها کمترشکمت راپرکن که اینهمه خواب آشفته نبینی نه پرسپولیس قهرمان می شود ونه سیدبلال بهتترین بازیکن انتخاب می شود افتخارات سیدتان راشرح بده باد کدام افتخارات باجامهای فلزی هدیه وزیر کثیف ورزش که افتخار وبرترین نمی شود یا بازی باتیم ژاپنی که آبرو وحیثیت باشگاه های لیران رابردید

    • لاجوردی پوشان

      ما فوتبالی‌ها میدانیم مادامیکه سلطانیفر،بر مسند وزارت ورزش تکیه زده،هر تیمی که در موقعیت قهرمانی قرار میگیره.،اتفاقات ناگواری براش میافته،غیر از یک تیم،،،

    • بدون نام

      قرار هس با اسنپ براتون بیار لنگی

    • رحمان محمدی

      بیچاره آبیها همیشه باید یه جاشون بسوزه

    • بدون نام

      به نظرم من لیگ این جامم بدن به شما.بعد جام حذفی هم بدن به قهرمان قبلی که باز شما هستین.بعد یه سوپر جامم بگیرین که باز شما هستین.بعدش لیگ سال دیگه هم به خاطر مشکلات اقتصادی تعطیل کنن جامشو بدن به شما چون قبلیاشو شما قهرمان شدین باز دوباره یه حذفی و یه سوپر جام دیگه هم حق شماست.خلاصه تا شهر کلانتر نداره شما هفتیر بکشین

    • علی

      اخه لونگی مگه ای اف سی انتخاب کرد ، با تقلب کسی که لایقت حضور در اون جمع رو نداشت
      اصلا لونگی ها به اسیا چه کار
      سید بلال کجای اسیا بوده .
      مجیدی اقای گل اسیا در ایران هست . یه قهرمانی یه نایب قهرمانی یه مقام سومی و چندین بار حضور در نیمه نهایی .
      اما جلال الدین چه توی اسیا کجا بوده . باین نظر سنجی برای جمع کردن فالور بوده وگرنه همه اونا بایست از بین استقلالی ها انتخاب میشد

    • h

      پیشنهاد می کنم تا دار و دسته فعلی رأس کار هستند جام قهرمانی تا 10 - 15 فصل دیگه را پیشاپیش بدهند به تیم حکومتی و قهرمان پرسپولیس بعدشم حالا توی هر فصل تیم ها بیاند تو زمین یه عرقی بریزند و یه ورزشی برای سلامتی خودشون بکنن و بروند بشینن آفتاب بدنشون خشک بشه سرما نخورند.

    • اشکان

      هوادارانی که اصرار دارند لیگ تعطیل بشه خدا وکیلی اگه اختلاف تیم مورد علاقه تون ده امتیاز با بقیه تیمها بود بازم اصرار داشتید خدا کنه هرچه سریعتر این ویروس لعنتی نابود بشه و لیگ شروع بشه وحق به حقدار برسه چرا پیامها را به اشتراک نمی ذارید

    • آبی آسمونی

      آفتابه قرمز حق لنگه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج