جاباما
۹۷۶۴۰۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بهاریه همایون شجریان در یک روز بارانی

همایون شجریان خواننده موسیقی ایرانی که طی روز‌های گذشته درگیر ماجرا‌های مربوط به بیماری پدرش محمدرضا شجریان در بیمارستان بود، در صفحه شخصی‌اش دلنوشته‌ای را منتشر کرد.

خبرگزاری مهر: همایون شجریان خواننده موسیقی ایرانی که طی روز‌های گذشته درگیر ماجرا‌های مربوط به بیماری پدرش محمدرضا شجریان در بیمارستان بود، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با پخش یک ویدئو از محل سکونت پدرش در مردادماه سال گذشته دلنوشته‌ای را منتشر کرد.

در دلنوشته همایون شجریان آمده است:

«برای شنیدن نهایت خلوص زیباییِ صدای باران بر زمین و درب و پنجره بهتر است پیرامونت سکوت محض باشد، هیچ صدایی نباشد جز آنچه در اختیار تو نیست. زیبایی‌های بسیاری می‌بینی، شسته شدن تن درختان و نعمت باران و صدای بلبلان عشق را به وضوح می‌شنوی. ذهنت پَر می‌کشد به دور افکار لذّت‌بخش بسیار و به دلت چنگ می‌اندازد خاطره‌ها.

اما این کافی نیست، یک قدم پیش‌تر باید رفت، قدم آخر. حالا باید در ذهنت هم سکوت باشد تا خالصانه‌ترین لحظه شنیدن را تجربه کنی. در چنین لحظه‌ای تنها صدا می‌ماند و زیباییِ جاری. بی‌پرده خواهی دید آنچه تا به حال صد بار پیش چشمت ندیده‌ای.

همه چیز حتی خودت حذف می‌شوی و غرق می‌شوی. وصال اتفاق افتاده است و تو رها شده‌ای در آن. معشوق به رقص و آواز در آمده و تو او را از خویش تشخیص نمی‌دهی. اگر با ارزش‌ترین داشته انسان خودش باشد، در این لحظه با ارزش ترینت را به دست فنا و فراموشی داده‌ای تا مانند کودکی سبکبال، با زندگی باشی. جرئت بسیار می‌خواهد اگر عادت به این بازی سکوت نداشته باشی. امتحان کن ارزشش را خواهد داشت. (این اتاق و باغچه امرداد ماه سال پیش میزبان پدر بوده است و صفای آن حضور، مدامم به آن می‌کشد) - فروردین ۹۹»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج