۹۷۶۵۰۳
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

کاهش ۵۲درصدی ترددهای نوروزی در لرستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: آمار تردد در ۱۴ روز تعطیلات نوروزی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۲.۱۸ درصد کاهش نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: آمار تردد در ۱۴ روز تعطیلات نوروزی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۲.۱۸ درصد کاهش نشان می‌دهد.

عباس شرفی اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ۹۸ تا نهم فروردین ۹۹، دو میلیون و ۶۰۰ هزار و ۹۲۷ وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی لرستان تردد داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با پنج میلیون و ۴۳۹ هزار و ۸۱۹ وسیله نقلیه حدود ۵۲.۱۸ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی با اشاره به آمار تردد نهم فروردین ۹۹، تصریح کرد: در نهمین روز از سال جدید، تردد ۱۴۳ هزار و ۴۹۰ وسیله نقلیه در محورهای مجهز به تردد شمار استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۴۴۲ هزار و ۶۶۹ وسیله نقلیه ۳۲ درصد کاهش مشاهده می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه سهم وسایل نقلیه سنگین از این میزان تردد ۲۵.۳۸ درصد بوده است، افزود: در این روز ۳۶ هزار و ۶۲۳ وسیله نقلیه سنگین در استان تردد نموده درحالی‌که سال گذشته در همین روز میزان تردد این نوع وسیله نقلیه ۴۸ هزار و ۸۷۸ دستگاه بوده است.

شرفی خاطرنشان کرد: میانگین سرعت وسایل نقلیه در محورهای مجهز به تردد شمار استان در نهم فروردین ۷۳.۵ کیلومتر بر ساعت و ساعت اوج تردد بین ۱۷ تا ۱۸ گزارش شده است.

وی اضافه کرد: مردم برای پیشگیری از شیوع کرونا و همچنین در شرایط جوی کنونی که احتمال وقوع سیل در استان وجود دارد، در خانه بمانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج