۹۷۶۵۷۴
۱۴ نظر
۵۰۰۳
۱۴ نظر
۵۰۰۳
پ

نظری: فدراسیون به همه یک جام بدهد!

مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران گفت:پیشنهاد می‌کنم فدراسیون به آن‌هایی که روی جام بیشتر از سلامتی اصرار دارند نفری یک جام بدهد تا خیالشان راحت شود.

خبرگزاری فارس: محمد مهدی نظری در خصوص شرایط بازیکنان نساجی بعد از تعطیلی مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: واقعیت این است که ما در تعطیلات یک جلسه تمرین کردیم، اما واقعا بدن بازیکنان خراب شده است. وقتی بازیکن ۴۰ روز تمرین فوتبالی انجام ندهد معلوم است از نظر بدنی دچار افت فاحش می‌شود.

وی افزود: ویروس کرونا باعث شده تا هیچکس نتواند تمرین کند، خانواده بازیکنان هم نگران شرایط آن‌ها هستند و از نظر من اگر مسابقات را تعطیل کنند بهتر است. سلامتی بازیکنان و مربیان و عوامل فوتبال از همه چیز و صد جام مهمتر است.

مهاجم نساجی در خصوص اینکه حمید مطهری مربی پرسپولیس و بازیکنان این تیم معتقدند تیم صدرنشین باید به عنوان قهرمان معرفی شود گفت: تیم‌های دیگر هم حق دارند، سپاهان، استقلال و ... فکر می‌کنند می‌توانند به موفقیت برسند، چون آن‌ها هم تلاش می‌کنند. من از شما سوال می‌کنم آیا از سلامتی چیزی بالاتر داریم؟

وی عنوان کرد: فوتبال بدون تماشاگر ذره‌ای ارزش ندارد. ما در تبریز به مصاف ماشین سازی بدون تماشاگر رفتیم، ولی انگار برای یک بازی دوستانه به آنجا رفته بودیم. واقعا آن مسابقه روح نداشت با اینکه توانستیم خارج از خانه پیروز شویم.

نظری تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم فدراسیون به آن‌هایی که روی جام بیشتر از سلامتی اصرار دارند نفری یک جام بدهد تا خیالشان راحت شود. هر کسی چانه جام قهرمانی را زد بهتر است یک جام به آن‌ها بدهند! من جای سازمان لیگ بودم به همه یک جام می‌دادم تا همه چیز تمام شود و برود. در این زمینه فدراسیون باید یک تصمیم قاطعانه بگیرد و اجازه ندهد بین اهالی فوتبال اختلاف بیفتد.

مهاجم نساجی با اشاره به وضعیت این روز‌ها در فوتبال ایران گفت: همه می‌گویند در خانه تمرین می‌کنیم، ولی کسی که فوتبال بازی کرده می‌داند با یک وزنه و یک گرم کردن نمی‌شود بدن را برای فوتبال آماده نگه داشت. بازیکن باید برای ۹۰ دقیقه بازی آماده شود و تمرین در خانه با تمرین گروهی مسابقه فوتبال خیلی تفاوت دارد.

وی تاکید کرد: اگر فدراسیون تکلیف بازی‌ها را روشن کند استرس‌ها از بین می‌رود و مربیان هم از بلاتکلیفی خارج می‌شوند. آن‌ها الان نمی‌دانند اگر بازی‌ها قرار باشد از نو شروع شود آیا باید به بدن بازیکنان فشار بیاورند یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رو همه کیسه کشا فشاره از کوچک و بزرگ چه قدیمی ها چه بازیکنان حال حاضر

    • بدون نام

      پس طبق نظر این عقل کل باید سال دیگه همه تیمها برن جام قرمانان اسیا؟ لااقل در این‌مورد هم زر میزدی
      خخخخخ

    • بدون نام

      بخاطر اینکه تکلیف تیمهای سهمیه اسیا مشخص نیست همه نیمها هم برن اسیا و برای اینکه مشخص نیست کدام تیمها سقوط کننده هستن همه تیمها برن لیگ دسته یک چون لیگ برتر به سلامتیشون لطمه میزنه
      اسسسسکل خخخخخخخ

    • بدون نام

      آخه بچه جون جیگر طلا مگه الکیه که فکر میکنی همینجوری جام بدن تیم زحمت میکشه هوادار زحمت میکشه اونوقت تو یه علف بچه تیکه میندازی

    • بدون نام

      جوجه کیسه هم نظر داد. آخه نیم وجبی تو در حدی هستی که در باره‌ی پرسپولیس بزرگ نظر بدی. اگه الان تیم حکومتی کیسه هم صدر جدول بود همین اراجیف میگفتی. به خدا اگه یک کلمه میگفتی.

    • بدون نام

      زر نزن اخه لیاقت جام بردن هر تیمی ندارد نزدیک ۸سال وبعضیا ۱۰سال بعضیا۱۴ سال هم جام ندیدن ان وقت دم از جام میزنی برو گم شو

    • سجاد خیاط

      آخه بچه پرو مگه لیگهای اروپایی که بازیکن ذخیره تیم ذخیره هاش از تو و امسال تو خیلی بهترم مگه تکلیفشان مشخص شده که تو جوجه حرف زیادی میزنی.در ضمن یک لحظه تصور کن شما با اختلاف ده امتیاز صدر نشین بودی باز از این حرفا میزدی

    • بدون نام

      چقدر با مزه

    • بدون نام

      جام همینجوری رو باید بدن به شما کیسه کشای جام ندیده که از حسادت این حرفارو میزنین وگرنه پرسپولیس با ده امتیاز اختلاف حقشه

    • بدون نام

      تو که نه صدر جدولی نه ته جدول چرا جز وبلز میکنی.
      اونای که صدر و ته جدولن میدونن چه چقد ادامه لیگ اهمیت داره.
      تازه همه دنیا درگیرن.هرکاری همه جای دنیا برای ادامه لیگشون انجام دادن ما هم انجام میدیم.
      اینفد الکی سنگ مردمو به سینه نزنید. پول برای شما از همه چیز با ارزش تر.اگه اوناب که میگن بخاطر مردم لیگ تهطیل بشه از قراردادشون گذشتن راست مبگن.

    • بدون نام

      تو بشین با جام دستاتو بشور

    • یحیی جمشیدی

      تو حرف نزنی بهترهست

    • بدون نام

      نه دادا، فقط یک تیم هست که به این جام های اسنپی عادت داره!!!

    • بدون نام

      چرا نظرات من رو نمیزاری. واقعا داری یکطرفه نظر میزاری. حتما خودت هم از طرفداران کیسه حکومتی هستی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج