جاباما
۹۷۶۷۹۴
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

ایران از موفق‌ترین کشور‌ها در بحران کرونا

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران از موفق‌ترین کشورها در مدیریت و مبارزه با بحران جهانی کرونا است.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران از موفق‌ترین کشورها در مدیریت و مبارزه با بحران جهانی کرونا است.

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگویی اظهار کرد: از آغاز بحران کرونا در داخل کشور، منطقه و جهان به‌خصوص کشورهای مدعی و عناصر ضدانقلاب تبلیغات گسترده‌ای را علیه جمهوری اسلامی ایران از لحاظ مرگ‌ومیر و امکانات راه‌اندازی کردند.

وی تصریح کرد: ما انصافاً در سطح جهان شاهد جز بهترین‌ها باشیم چون‌که با توجه تجربه‌های ۴۰ ساله گذشته مانند دوران جنگ و بلاهای طبیعی متعددی که به کشور وارد شد همه ارگان‌ها با توجه به بیانات مقام معظم رهبری از روز اول که پیام بسیار امیدبخشی دادند مردم نیز از همه ظرفیت‌ها استفاده کردند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمبود ما در حداقل‌ها است درحالی‌که فروشگاه‌های بزرگ آمریکا و اروپا خالی از نیازهای اولیه مردم است در سراسر ایران فروشگاه‌های بزرگ ما نیازهای اولیه مردم را دارند و دغدغه‌ای وجود ندارد و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

بروجردی اضافه کرد: کارخانه‌ها تغییر تولید داده‌اند و مواد شوینده، ضدعفونی‌کننده و ماسک تولید می‌کنند و امروز کسانی که امروز این‌گونه علیه جمهوری اسلامی رجزخوانی می‌کردند هیچ حرفی برای گفتن ندارند و رئیس‌جمهور مدعی آمریکا با روسا مختلف کشورها تماس می‌گیرد و درخواست کمک می‌کند تا کاستی‌های خود را جبران کند.

وی بیان کرد: از نیروهای خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا، پرستاران، دکترها، نیروهای مسلح، سپاه پاسداران ظرفیت‌های ملی ما که بهترین‌ها را ارائه کردند تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد پایان این مشکل ملی باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جون عمه تون.مگه اینکه خودتون از هم تعریف کنین.

    • علیرضا

      مثل چین آمار واقعی رو پنهان کردن ،حالا دم از موفقیت میزنند در حالی که باید حداقل مثل ترکیه می‌شدیم ،

    • حمید مشهدی

      رقابت سنگینی بین مسئولین ما هست برای بردن کاپ بزرگترین دروغگوی قرن

    • بدون نام

      آره راست میگید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج