۹۷۶۸۳۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

هنگ‌کنگ خاطیانِ مقررات کرونا را زندانی کرد

هنگ کنگ برای اولین بار از زندانی کردن چندین نفر در این منطقه که مقررات قرنطینه پس از شیوع کرونا را نقض کرده اند، خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: هنگ کنگ برای اولین بار از زندانی کردن چندین نفر در این منطقه که مقررات قرنطینه پس از شیوع کرونا را نقض کرده اند، خبر داد.

تلویزیون فونیکس روز سه شنبه گزارش کرد: کسانی که مرتکب تخلف شده و مقررات را نقض کنند بر اساس قوانین موجود به زندان خواهند افتاد و یا جریمه خواهند شد.

گزارش تاکید می کند که دستکم ۳ نفر در این منطقه بر اساس اعلام دولت محلی به زندان افتاده اند که هر سه نفر مقررات ذی ربط را زیر پا گذاشته اند این سه نفر متهم هستند که از تدابیر قرنطینه در هنگ کنگ سرپیچی کرده و از مکان های ایزوله که برای آنها در نظر گرفته شده بود، متواری شده اند.

یکی از این افراد دستکم به ۱۰ روز و دیگری نیز به ۶ هفته حبس محکوم شده است برای نفر سوم ۹ هفته زندان در نظر گرفته شده است.

مسئولان قضایی هنگ کنگ می گویند که این افراد ضمن نقض مقررات، بسیار خودخواهانه و غیرمسئولانه رفتار کرده و جامعه هنگ کنگ را به خطر انداخته اند.

دولت هنگ کنگ در بیانیه ای پس از صدور احکام از دستگاه قضایی حمایت کرد و افزود: «هیچ گونه تخطی از مقررات قرنطینه که جان مردم را تهدید می کند، تحمل نخواهد شد».

کسانی که وارد هنگ کنگ می شوند باید برای ۱۴ روز قرنطینه شوند ناقضان مقررات قرنطینه در این منطقه ممکن است به ۶ ماه حبس و پرداخت ۳ هزار و ۲۰۰ دلار جریمه محکوم شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج