۹۷۶۹۴۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بعیدی‌نژاد: انگلیس تحریم‎ آمریکا را نادیده بگیرد

سفیر ایران در انگلیس در توئیتی نوشت: دولت انگلیس در چارچوب برجام و حقوق انسان‌دوستانه، تحریم‎‌های آمریکا را نادیده بگیرد.

خبرگزاری مهر: سفیر ایران در انگلیس در توئیتی نوشت: دولت انگلیس در چارچوب برجام و حقوق انسان‌دوستانه، تحریم‎‌های آمریکا را نادیده بگیرد.

حمید بعیدی‌نژاد سفیر ایران در انگلیس در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: دولت انگلیس در پاسخ به دادخواست مردمی این کشور نسبت به توقف تحریم‌ها علیه ایران، پاسخ داده که تحریم‌های محدود انگلیس در حوزه حقوق بشر و صادرات تجهیزات خاص با کاربرد نظامی، تأثیر چندانی بر توانایی ایران برای مقابله با کرونا ندارند که بخواهند متوقف شوند.

وی ادامه داد: آیا این پاسخ درست مردم است؟ درخواست مردم و انتظار آنها این است که دولت انگلیس در چارچوب تعهدات خود در برجام و همچنین تعهدات جهانی حقوق انسان‌دوستانه، با نادیده گرفتن تحریم‌های ظالمانه آمریکا، از مؤسسات بانکی، مالی و تجاری این کشور برای ورود به تعاملات مشروع با طرف‌های ایرانی حمایت کرده و به آنها تضمین بدهد.

سفیر کشورمان در لندن خاطرنشان کرد: از «کمیته دادخواست‌ها» در مجلس انگلیس که باعضویت ۱۱ نماینده و مستقل از دولت نظارت بر اجرای این دادخواست را برعهده دارد، انتظار می‌رود با توجه به پاسخ کاملاً محدود دولت، خواسته به حق مردم را پیگیری جدی کرده و دولت این کشور را به جوهر خواست مردم یعنی توقف اجرای تحریم‌ها، ترغیب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج