۹۷۷۰۱۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تحرکات آمریکا در عراق، جنگ روانی است

دستیار ویژه رئیس‌ مجلس در توئیتی به زبان عربی نوشت که شاید جابه‌جایی‌ها و تحرکات سیاسی آمریکایی‌ها در عراق و منطقه نوعی جنگ روانی باشد.

خبرگزاری فارس،: «حسین امیرعبداللهیان» دستیار ویژه رئیس مجلس شامگاه امروز (سه‌شنبه)، در توئیتی به زبان عربی ضمن جنگ روانی خواندن تحرکات اخیر آمریکا، به آنها هشدار داد که اگر بار دیگر مرتکب خطای نظامی شوند،‌ بی‌تردید این اقدام آنها به خروج هرچه‌ سریعتر آنها از منطقه و پایان صهیونیسم منجر خواهد شد.

تحرکات آمریکا در عراق، جنگ روانی است

در توئیت یادشده آمده است:‌ «شاید جابه‌جایی‌ها و تحرکات سیاسی آمریکایی‌ها در عراق و منطقه نوعی جنگ روانی باشد. کاخ سفید از نزدیک توان مرجعیت و مردم عراق را دید».

ائتلاف آمریکایی ظرف یکی دو هفته اخیر از برخی پایگاه‌هایش در عراق عقب نشینی کرده است و برخی منابع عراقی می‌گویند بیم واشنگتن از ادامه پاسخ مقاومت به ادامه اشغالگری و تجاوزگری ائتلاف آمریکایی دلیل آن بوده است به خصوص که آمریکا بر ماندن در عراق به رغم خواسته ملت و دولت این کشور اصرار دارد.

آمریکا در بامداد سیزدهم دی ماه ۱۳۹۸ در یک حمله هوایی ابومهدی المهندس، از فرماندهان کتائب حزب الله را به همراه شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده وقت نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ترور کرد که به دنبال این جنایت آمریکا پارلمان عراق خروج هر چه سریع‌تر نظامیان آمریکایی از خاک عراق را تصویب کرد و مردم عراق هم با برپایی تظاهرات گسترده بر ضرورت خروج اشغالگران از کشورشان به منظور بازگشت ثبات و امنیت به آن تاکید کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج