۹۷۷۰۸۶
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

فال روزانه ۱۳/ ۰۱/ ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۳/ ۰۱/ ۱۳۹۹

فال روزانه ۹۹.۰۱.۱۳

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی سرشار از فرصت‌های جدید را آغاز کرده‌اید و در سال تولدتان با موقعیت‌های بی‌شماری برای افزایش درآمد و موفقیت روبرو خواهید شد. اردیبهشت امسال حساس‌ترین ماه سال تولدتان به حساب می‌‌آید و در این ماه بیشتر از همیشه حواس‌‌ خود را جمع کنید تا کلاه سرتان نرود. در تیر ماهی که از راه می‌رسد، احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و اعضای خانواده وجود دارد، این ماه را به گونه‌ای به پایان برسانید تا کسی آب در دلش تکان نخورد. پاییز امسال زمان عشق‌ و عاشقی و تفریح شما است و در فصل پاییز تا می‌توانید خوش بگذرانید. یکی از دوستان قدیمی در ماه آبان امسال به کمک‌تان نیاز دارد، دست این دوست را بگیرید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید به فکر شکار فرصت‌ها باشید و این سال را به یکی از بهترین سال‌های عمرتان تبدیل نمایید.

فال روزانه ۱۳/ ۰۱/ ۱۳۹۹

روزی همراه با سلامتی و شادکامی را به پایان می‌رسانید. اهمیت بیشتری به اعضای خانواده بدهید و انتظارات‌شان را برآورده کنید. پولی که انتظارش را نداشتید به دست‌تان می‌رسد و هزینه‌های زندگی‌تان را پوشش می‌دهد. فردی که ضرری به شما وارد کرده، امروز پشیمانی‌اش را اعلام می‌کند. اختلاف نظری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا هنر و استعداد خود را ثابت نمایید. احساسات خود را با اطرافیان درمیان نگذارید و رازداری پیشه کنید. به همراه همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد خرید دارید، اما مواظب باشید که ولخرجی نکنید.

فال روزانه ۱۳/ ۰۱/ ۱۳۹۹

از ورزش و تحرک غافل نشوید و سلامت وجود نازنین‌تان را پشت‌‌گوش نیاندازید. مهمان‌ ناخوانده‌ای در راه منزل شما است و فرصتی را باید به پذیرایی از این مهمان بگذرانید. شرایطی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای عقب‌افتاده، نگرانی‌های‌تان را کاهش دهید. خبر مسرت‌بخش و غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد. امروز با فرد مهمی ملاقات می‌کنید و این ملاقات زمینه موفقیت‌ شما را فراهم می‌کند. فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان و آشنایان حسابی خوش‌بگذرانید، اما در تفریح و شادی زیاد‌ه‌روی نکنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که از بودن در کنارتان راضی و خوشنود است.

فال روزانه ۱۳/ ۰۱/ ۱۳۹۹

با خنده و شادی، درمانی برای افسردگی‌های خود پیدا کنید. فردی که به شما پول قرض داده‌است امروز توقع دارد که دِین خود را به ایشان ادا کنید. پدر یا مادر یا یکی از بزرگان فامیل به پرستاری و رسیدگی شما نیاز دارد. گله و شکایت را کنار بگذارید و اشکال‌تراشی نکنید. شرایط مناسبی برای معامله و امور مالی در پیش‌رو دارید. روز خوبی را برای معاشرت با مردم آغاز نکرده‌اید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به جای وقت‌گذرانی با اطرافیان، با خودتان خلوت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز چشم از شما بر نمی‌دارد و از همیشه بیشتر به فکر شما است.

فال روزانه ۱۳/ ۰۱/ ۱۳۹۹

اجازه ندهید احساسات بر شما غلبه کند و با عقل و منطق تصمیم بگیرید. برای موفقیت و پیشرفت، نگاه خود را به زندگی تغییر دهید. اعضای منزل امروز به کمک‌تان می‌آیند. هنر و استعدادی که دارید امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند. وقت خود را با بحث و مشاجره‌های بی‌دلیل تلف نکنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حال خوشی ندارد و نیازمند پرستاری شما است.

فال روزانه ۱۳/ ۰۱/ ۱۳۹۹

اجازه‌ ندهید روزمرگی‌های زندگی شما را از رسیدگی به خودتان غافل کند. امروز خرج سنگینی روی دست‌تان قرار می‌گیرد. مجبور می‌شوید وقت زیادی از روز را به رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده سپری کنید. فردی عاشق‌تان شده و امروز این عشق را با شما در میان می‌گذارد. برای انجام کارهای مهم، امروزوفردا نکنید. حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از نظرهای مفید اطرافیان غافل نشوید.

فال روزانه ۱۳/ ۰۱/ ۱۳۹۹

امروز زمان مناسبی است که نگاهی جدی به ورزش و تحرک داشته‌باشید. یکی از اطرافیان در بستر بیماری است و به کمک شما نیاز دارد. بیش‌از‌حد به دغدغه‌‌های مالی فکر نکنید. فرصتی را برای تفریح و سرگرمی در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید. روزی همراه با عشق و محبت انتظار شما را می‌کشد. کارهای روزانه همان‌گونه که انتظارش را دارید انجام می‌شود. شرایطی مهیا می‌شود تا به دیدار دوستان قدیمی بروید.

فال روزانه ۱۳/ ۰۱/ ۱۳۹۹

بیمار و ناخوش‌احوال هستید اما در برابر بیماری تسلیم نشوید. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دست‌تان می‌رسد. حضور بیشتری در کارهای خیر و انسان‌دوستانه داشته باشید. کارهای امروز همان‌گونه که انتظارش را دارید انجام می‌شود. سرتان را به انجام کارهای غیرضروری بند نکنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که سنگ‌صبور خوبی برای غصه‌های‌تان است.

فال روزانه ۱۳/ ۰۱/ ۱۳۹۹

امروز به خودتان وعده داده‌اید که کمی ورزش و تفریح کنید، خوشبختانه بخت با شما یار است و فرصت مناسبی برای ورزش و تفریح پیدا خواهید کرد. پولی به دست‌تان می‌رسد و قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. آگاهی و دانشی که دارید امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند. از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که می‌کشید از چشم اطرافیان پنهان نمی‌ماند. انسان خوش‌مشربی هستید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، به لطف این روحیه دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز خاطره‌های خوش دوران آشنایی‌تان را زنده خواهد کرد.

فال روزانه ۱۳/ ۰۱/ ۱۳۹۹

اجازه ندهید کارهای زیاد امروز شما را خسته کند. برای افزایش درآمد دست‌روی‌دست نگذارید و آستین بالا بزنید. یکی از اطرافیان امروز با تقدیم هدیه‌ای، محبت خود را به شما ثابت می‌کند. روابط پنهانی و بی‌ثمر را کنار بگذارید و به فکر عشقی ماندگار باشید. به لحاظ مالی سودی در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. استعداد‌ و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید. ضعف‌های خود را تشخیص دهید و به فکر تقویت این ضعف‌ها باشید.

فال روزانه ۱۳/ ۰۱/ ۱۳۹۹

گرفتار بیماری مزمنی هستید اما این بیماری بهبود پیدا می‌کند. بدون فکر و مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه‌‌گذاری نکنید. قرار است منزل خود را تغییر دهید و این تغییر مکان به نفع شما خواهد بود. صحبت‌های بی‌پرده و رک را کنار بگذارید و قبل از هرگونه سخنی، حسابی فکر کنید. فردی قرار است کاری برای شما انجام دهد، اما امروز متوجه می‌شوید که قادر به انجام این کار نیست. فرصتی پیدا می‌کنید تا در منزل بنشینید و با استراحت و تفریح، انرژی کسب کنید. امروز بر سر مشکلات کوچک و پیش‌پاافتاده، مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد.

فال روزانه ۱۳/ ۰۱/ ۱۳۹۹

از حاشیه‌های زندگی دوری بگیرید و به فکر آرامش باشید. از جایی که انتظارش را نداشتید، پول خوبی به دست‌تان می‌رسد. میان شما و یکی از اعضای خانواده، امروز مشاجره‌ای در می‌گیرد. کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش نمی‌رود. یکی از نزدیکان که وی را دوست خود می‌دانید، امروز به شما خیانت می‌کند. فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای خلاقانه اختصاص دهید.

فال روزانه ۱۳/ ۰۱/ ۱۳۹۹

اجازه ندهید مشکلات شما را افسرده و ناراحت کند. مشکل مالی که برای شما پیش آمده را با کمک اطرافیان حل کنید. یکی از آشنایان شما در بستر بیماری است و باید در اولین فرصت به عیادت وی بروید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را امروز تنها بگذارید و اجازه دهید با خودش خلوت کند. برای رسیدن به موفقیت با افراد خلاق و نوآور ارتباط بیشتری داشته باشید. انسان اجتماعی هستید و علاقه ‌زیادی به حضور درمیان جمع دارید، اما امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و می‌‌خواهید تنها باشید، بخت با شما یار است چرا که فرصتی دست می‌دهد تا با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.

فال روزانه ۱۳/ ۰۱/ ۱۳۹۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضوی

      لطفاً جسارتاً خواهشن!! شأنتون رو با این خزعبلات و چرندیات پایین نیارین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج