۹۷۷۱۰۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

اعترافات صادقانه بهناز جعفری در «دورهمی»

بهناز جعفری، بازیگر تئاتر و تلویزیون که شب گذشته(دوشنبه۱۲فروردین) مهمان برنامه «دورهمی» بود؛ در صحبت‌هایش بسیار توصیه به خانه نشینی مردم در این شرایط کرد و از مردم خواست تا برای بدتر نشدن اوضاع موارد بهداشتی را رعایت کنند.

خبرآنلاین: بهناز جعفری، بازیگر تئاتر و تلویزیون که شب گذشته(دوشنبه۱۲فروردین) مهمان برنامه «دورهمی» بود؛ در صحبت‌هایش بسیار توصیه به خانه نشینی مردم در این شرایط کرد و از مردم خواست تا برای بدتر نشدن اوضاع موارد بهداشتی را رعایت کنند.

بهناز جعفری، بازیگر تئاتر و تلویزیون که شب گذشته(دوشنبه۱۲فروردین) مهمان برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری بود درباره وضع موجود پیش آمده صحبت کرد و هنگام معرفی فیلم به مخاطبان نام مینی سریال« چرنوبیل» را آورد و اوضاع موجود را با آن حادثه مقایسه کرد.

اعترافات صادقانه بهناز جعفری در «دورهمی»

در بخشی از برنامه مهران مدیری از مهمان خود خواست تا چند فیلم و کتاب خوب به مخاطبان خود معرفی کند و جعفری نیز در پاسخ گفت: «در این اوضاع کرونایی که پیش آمده و من به شخصه کمی بی انگیزه‌ام و دلم می‌خواهد تا اوضاع هرچه زودتر تمام شود، دل را به دریا زدم و « چرنوبیل» را دیدم که توصیه می‌کنم همه آن را ببینند. البته من خیلی علاقه به خواندن و دیدن زندگینامه دارم و زندگینامه «مارادونا» را دیدم که خیلی جذاب بود.»

مدیری در ادامه گفت: «من فوتبالی نیستم و دانستن زندگی مارادونا هم اصلا برایم جالب نیست ولی حتما فیلم قشنگی است. یکم خود مارادونا عجیب است در هر مقطعی از زندگیش یک خل بازی‌هایی درآورده و به نظرم موجود عجیبیست(منظور خُل بازی خوب است).»

بهناز جعفری در ادامه درباره عمل به توصیه‌های پزشکی در دوران شیوع «کرونا» گفت: « همه چیز به خودمان بستگی دارد باید یک مقدار مردمان حرف گوش کن تری باشیم و نگذاریم فاجعه‌ای رخ دهد چون دنیای پزشکی مواردی را به ما گوش زد می‌کند.»

در ادامه مدیری از جعفری سوال بله یا خیر بود و جعفری در هنگام پاسخ‌ به سوالات اعتراف کرد که انسانی انتقاد پذیر، ولخرج و مغرور است که گاهی هم حسادت می‌کند و اساسا آدم سحر خیزی نیست، تمایلی به آینده نگری ندارد و درگذشته یک جوان ریسک‌پذیری بوده که حالا دیگر آن شادی و جسارت را ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج