جاباما
۹۷۷۱۱۵
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

توضیح درباره ارسال کمک بسیج برای مردم آمریکا

عاون گفتمان‌سازی بسیج دانشجویی با اشاره به عدم پاسخ مشخص سفارت سوئیس برای دریافت کمک‌های انسان‌دوستانه و تولیدات بهداشتی دانشجویان گفت: این محموله آماده است و درصورت تماس سفارت سوئیس برای دریافت آن به این سفارت ارسال خواهد شد.

خبرگزاری فارس: معاون گفتمان‌سازی بسیج دانشجویی با اشاره به عدم پاسخ مشخص سفارت سوئیس برای دریافت کمک‌های انسان‌دوستانه و تولیدات بهداشتی دانشجویان گفت: این محموله آماده است و درصورت تماس سفارت سوئیس برای دریافت آن به این سفارت ارسال خواهد شد.

علی کیان درباره اقدام انسان‌دوستانه روز گذشته دانشجویان بسیجی گفت: روز گذشته دانشجویان بسیجی به دفتر حافظ منافع آمریکا در سفارت سویس مراجعه کردند تا بخش کوچکی از تولیدات بهداشتی و بیمارستانی خود را که در کارگاه‌های سراسر کشور تولید می‌کنند برای مردم مستضعف آمریکا ارسال کنند.

وی ادامه داد: این گروههای جهادی در طی یک‌ماه گذشته از حضور مستقیم در بیمارستانها گرفته تا تولید انواع اقلام بهداشتی مورد نیاز بیماران در کارگاه‌های جهادی و ضد عفونی معابر شهری را انجام داده اند و اکنون با کمتر شدن نیاز داخل کشور برای نشان دادن کرامت و مهربانی ملت بزرگ ایران این محموله را برای مردم رنجدیده آمریکا خصوصا مردم شهر نیویورک آماده کرده بودند.

کیان تاکید کرد: ما همچنین از وزارت خارجه کمک خواستیم تا تحویل این محموله انسان دوستانه را تسهیل کند، البته این محموله باید به دست موسسات خیریه و سازمانهای مردم نهاد آمریکایی برسد و نه دولت تروریست آمریکا.

وی درباره عدم پذیرش تولیدات دانشجویان توسط سفارت سوئیس، اظهار داشت: چون سفارت سوئیس جواب مشخصی نداد به اطلاع رسانه‌ها و وزارت خارجه رسید که این محموله تا چند روز مشخص به صورت آماده نگهداری خواهد شد و به محض دریافت کمک از وزارت‌خارجه یا تماس سفارت سوئیس آماده تحویل آن هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نمیخواد به مردم ستمدیده امریکا کمک کنین بیایین برای یکبار هم شده به ملت خودتون کمک کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این خبر جدیه یا دروغ سیزدس

    • بدون نام

      بابا جمع کنید این شوی مسخره و بچه بازی خودتون رو اگه مردید برین آسایشگاه کهریزک کمک کنید هم انسانی هم کالایی!!!!!بسم الله

      پاسخ ها

      • دکتر طاها

        به اونجاها هم همین بسیجی ها کمک می کنند ولی چون دریادل هستند دایره کمکشان فقط به کشور خودشون منحصر نیست شما اگه مردی فقط به فقیرهای فامیل و محل خودت کمک کن و کارهای خوب دیگران را به امسخر نگیر ... موفق باشی جوان !

      • دکتر طاها

        به اونجاها هم همین بسیجی ها کمک می کنند ولی چون دریادل هستند دایره کمکشان فقط به کشور خودشون منحصر نیست شما اگه مردی فقط به فقیرهای فامیل و محل خودت کمک کن و کارهای خوب دیگران را به امسخر نگیر ... موفق باشی جوان !

    • بدون نام

      بچه بازی بسه مسخره بازی جواب نمیده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج