۹۷۷۱۲۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

توصیه‌های بازیگر سریال «شهرزاد» درباره کرونا

بازیگر سریال «شهرزاد» گفت: سال جدید را به تمامی مردم سرزمینم تبریک می گویم، امیدوارم امسال برای همه ما سالی سرشار از شادی و سلامت باشد.

میزان نوشت: بازیگر سریال «شهرزاد» گفت: سال جدید را به تمامی مردم سرزمینم تبریک می گویم، امیدوارم امسال برای همه ما سالی سرشار از شادی و سلامت باشد.

رامین ناصرنصیر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره فرارسیدن نوروز گفت: سال جدید را به تمامی مردم سرزمینم تبریک می گویم، امیدوارم امسال برای همه ما سالی سرشار از شادی و سلامت باشد.

توصیه‌های بازیگر سریال «شهرزاد» درباره کرونا

وی در همین راستا ادامه داد: سال نود و هشت سالی شیرینی نبود، اتفاقات تلخ فراوانی افتاد که هرکدام به نوعی کام مردم را تلخ کرد، اتفاقاتی همچون سیل ابتدای سال، فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم‌های یک جانبه، زلزله و مهمتر از همه کرونا سال بسیار سختی را برایمان به یادگار گذاشت.

بازیگر سریال «شهرزاد» با اشاره به لزوم رعایت بهداشت در سال جدید تاکید کرد: ویروس کرونا اسفند ماه بسیار سختی را برای ما به همراه داشت، امیدوارم در سال جدید همه ما با رعایت نکات بهداشتی و اصول ایمنی باعث شویم که دیگر چنین اتفاقی در سطح وسیع تکرار نشود.

وی در همین رابطه اذعان کرد: بدون شک جامعه که من هم عضو کوچکی از آن هستم با رعایت اصول بهداشتی می تواند خسارت های مالی و جانی ناشی از بیماری کرونا را به طرز چشمگیری کاهش دهد، مهمترین آرزوی من در سال جدید سلامت مردم است، البته این سلامت با آگاهی و رعایت بهداشت آسان تر به دست می آید.

ناصرنصیر با اشاره به فعالیت های خود در سال جدید خاطرنشان کرد: هم اکنون سریال جشن سربرون به کارگردانی مجتبی راعی و همچنین فیلم سینمایی «شپلوتکاه» به کارگردانی حسین قناعت را در حال ضبط دارم، البته فعلا این آثار متوقف شده و بعد از تعطیلات از نو شروع می شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج