۹۷۷۱۹۴
۱۲ نظر
۵۰۰۶
۱۲ نظر
۵۰۰۶
پ

کلاهبرداری میلیاردی یا فروش داروی تقلبیِ کرونا

رئیس اداره اجتماعی پلیس فتا از بازداشت خانمی خبر داد که با فروش داروی تقلبی ضد کرونا، بیش از یک میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود.

خبرآنلاین: رئیس اداره اجتماعی پلیس فتا از بازداشت خانمی خبر داد که با فروش داروی تقلبی ضد کرونا، بیش از یک میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ رامین پاشایی با اشاره به بازداشت خانمی که مدعی فروش داروی کرونا بود، اظهار کرد: خانمی با سوءاستفاده از موقعیت پیش‌آمده در کشور با تبلیغات گسترده در فضای مجازی مدعی فروش داروی ضد کرونا با نام لاتین " NBH "بود و از این طریق با ثبت سفارش از متقاضیان و با معرفی شماره کارتی مبالغی از ۵۰۰ هزار تا ۳ میلیون تومان بابت هر بسته دریافت کرده بود.

رئیس اداره اجتماعی پلیس فتا افزود: در جریان رصد، احصاء مورد مجرمانه فرد مذکور در دستور کار مأموران پلیس فتا استان مازندران قرار گرفت و متهم پس از شناسایی ضمن هماهنگی با مرجع قضایی دستگیر و با بررسی‌های فنی مشخص شد تاکنون تعدادی ثبت سفارش و واریز مبالغ به حساب وی به مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان واریز شده و کلاهبرداری صورت گرفته است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: هرگونه تبلیغ و فروش دارو تحت عنوان درمان کرونا ویروس منوط به تأیید و اظهار نظر رسمی مسئولان و کارشناسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده و فروش دارو نیز در فضای مجازی جرم تلقی می‌شود لذا نامبرده برای سیر مراحل قانونی و عودت مبالغ اخذ شده از مالباختگان تحویل مرجع قضایی شد.

وی به هموطنان توصیه کرد که هرگز فریب اینگونه اقدامات خلاف و مجرمانه افراد سودجو و کلاهبردار را نخورده و تمام اخبار و اطلاعات مورد نیاز خود را صرفاً از طریق رسانه ملی و خبرگزاری‌های معتبر دریافت کنند.

پاشایی یادآور شد: هموطنان در صورت مواجه با موارد مشکوک یا نیاز به اخذ مشاوره و راهنمایی، می‌توانند با مراجعه به بخش مرکز امداد و فوریتهای سایبری پلیس فتا از طریق سایت رسمی پلیس فتا به نشانی WWW.CYBERPOLICE.IR از خدمات آنلاین و بر خط این پلیس بهره‌مند شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این زنها و دخترا یا از شوهرای بیچاره شون مهریه و پول و ...طلب میکنن یا از بعضی مردم ساده.آخرالزمان و پدیده ای به نام زنان و دختران نوکیسه.بچاپ برترینها،ما هرچی زدیم نمیچاپی،معلوم نیست چته و طرفدار کی هستی.

    • بدون نام

      این زنها و دخترا یا از شوهرای بیچاره شون مهریه و پول و ...طلب میکنن یا از بعضی مردم ساده.آخرالزمان و پدیده ای به نام زنان و دختران نوکیسه.بچاپ برترینها،ما هرچی زدیم نمیچاپی،معلوم نیست چته و طرفدار کی هستی.

    • بدون نام

      اعدامش کنند این انسان نما را

    • ناشناس

      اخه این دیگه اوجه نا زنیه از نامردی هم بدتره از اب گلالود داری نهنگ میگیری خیلی بدجنسی

    • اسلامی

      افرادیکه ازاین خانم داروگرفتندواقعا احمق بودند این همه وزارت بهداشت وپلیس فتاصحبت میکنندبازهم ازخواب غفلت بیدارنشدندبعدش هم حرف های دنیای مجازی ازاسمش مشخصه یعنی دروغ وصحت نداره

      پاسخ ها

      • وطن پرست ایرانی

        آفرین افرادیکه ازاین زن داروگرفتندخودشون همدست این کلاهبردارهستندکه خیال میکنند پول دارندودارومیگیرندوحالشون خوب میشه آخه وقتی هیچ جای دنیا دارویی برای ابن بیماری پیدا نشده یک زن ازکجادارواورده خب به کمک این افراد احمق وزودباوروپولدارکه حرف کسی را قبول ندارند این افراد راهم بایدمجازات کنندتاکمک نکنندبه این نوع زنان و مردان کلاهبردارتامظلوم نباشه ضالمی پیدا نمیشه ورشدنمیکنه

    • بدون نام

      اینطور حیونا باید بدون دادگاهی شدن اعدام بشند

      پاسخ ها

      • یکی

        این کلاه بر داری نیست اقدام به قتله والا به خدا

    • محمد رضا حیدری

      اگه قاطع برخورد بشه اینا جرات نمیکنند هر کاری دلشون خواست بکنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباه نکنیداول بایدخریداراعدام بکنندتامردم اینقدرساده نباشن...

    • كل ممد

      اونایی که خریدن به اینا میدون میدن اخه داروی کرونا کشف شده ؟تا بخرید ،کمی فکر و مشورت دست این خونخوارارو میبنده

    • سید رضا میرسالاری

      اینایی ک پول واریز کردن عقل ندارن

      اخه داروی کرونا اگه کشفدشده بود ک اینهمه امار مرگ بالا نبود
      حقشون ود ک کلاه سرشون بره

      ادم عاقل مشورت و تحقیق میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج