۹۷۷۲۲۰
۸ نظر
۵۰۱۴
۸ نظر
۵۰۱۴
پ

کاهش ۶۵درصدی تصادفات و تلفات جاده‌ای

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن تقدیر و تشکر از مردم عزیز و بافرهنگ که همکاری خوبی با فرزندان خود در نیروی انتظامی داشتند، گفت: در سطح شهرها و جاده ها شاهد کاهش ترددها هستیم.

خبرگزاری ایلنا: فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن تقدیر و تشکر از مردم عزیز و بافرهنگ که همکاری خوبی با فرزندان خود در نیروی انتظامی داشتند، گفت: در سطح شهرها و جاده ها شاهد کاهش ترددها هستیم.

سردار "حسین اشتری" در حاشیه بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اظهار داشت: خوشبختانه با رصدهای صورت گرفته از دوربین های این مرکز و دریافت گزارش ها از سطح کشور، در هیچ نقطه ای تجمعی وجود ندارد و ترددها در سطح شهرها و جاده ها به طور چشمگیری کاهش داشته است که امیدواریم این روند تا پایان امروز و حتی روزهای آتی نیز ادامه داشته باشد.

وی افزود: تلفات و تصادفات جاده ای از ۲۵ اسفند تا پایان روز گذشته حدود ۶۵ درصد نسبت به سال گذشته در همین مدت کاهش یافته که این روند نشان دهنده رعایت مردم و اهتمام آنها به انجام توصیه ها، پروتکل ها و دستورالعمل های ارائه شده از سوی پلیس و نیز ستاد ملی مقابله با کرونا می باشد.

سردار اشتری در رابطه با تعداد معدودی از شهروندان که به توصیه ها توجه نمی کنند، گفت: با مصوبه ستاد ملی مقابله کرونا برای این افراد مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی و درصورت عدم توجه به تذکرات پلیس، توقیف یک ماهه خودرو در دستور کار خواهد بود.

فرمانده ناجا در پایان از همکاری مردم با فرزندان خود در نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد و گفت: خوشبختانه مردم فهیم و بافرهنگ کشور با درک شرایط موجود برای حفظ سلامتی خود و خانواده هایشان نقش بسزایی در شکستن زنجیره انتقال کرونا ایفا کرده اند.

گفتنی است سردار اشتری در این بازدید از طریق ویدئو کنفرانس با چندین استان ارتباط برقرار و ضمن دریافت گزارش های آنها توصیه و دستورهای لازم را به آنها صادر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجیبه همه جاده ها خالی فقط ۶۵ درصد کاهش . ینی ۴۵ درصد بقیه سالها تصادف داشتیم

    • بدون نام

      لابد با تدالیر شما؟

    • بدون نام

      اگه کلا ماشینا بخوابن دیگه صد درصد کاهش تصافات داریم

    • بدون نام

      این وسط بیمه خوب سودی نصیبش شد سودی که بیمه کرده هیچ کجا نکرد وباید بیمه فکری بحال این احقاق حق بکنه باید تاریخ تمدید بیمه ها دوماه عقب کشید شود چون آمار تصادفات بشدت کاهش یافته وچون خودروها متوقف بودند الکی تاریخ بیمه هاشون گذشته واین اصلا درست نیست وباید چاره اندیشی بشود

    • بدون نام

      این وسط بیمه خوب سودی نصیبش شد سودی که بیمه کرده هیچ کجا نکرد وباید بیمه فکری بحال این احقاق حق بکنه باید تاریخ تمدید بیمه ها دوماه عقب کشید شود چون آمار تصادفات بشدت کاهش یافته وچون خودروها متوقف بودند الکی تاریخ بیمه هاشون گذشته واین اصلا درست نیست وباید چاره اندیشی بشود

    • بدون نام

      آقای باسوادبقیه اش میماند35/

    • بدون نام

      اونهم... یعنی.... نه ینی

    • mk

      این نشون میده چقد زیر ساخت های جاده ای کشور ضعیفه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج