۹۷۷۲۵۲
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

ادارات و بانک‌های کرمان فردا باز هستند

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی در خصوص وضعیت فعالیت ادارات استان در روز پنجشنبه ۱۴ فروردین ماه گفت: همه ادارات استان طبق روال قبل و براساس مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی دایر خواهند بود.

خبرگزاری ایسنا: مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی در خصوص وضعیت فعالیت ادارات استان در روز پنجشنبه ۱۴ فروردین ماه گفت: همه ادارات استان طبق روال قبل و براساس مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی دایر خواهند بود.

دکتر "عباس تقی‌زاده" در گفت‌وگویی در رابطه با آخرین تصمیمات و مصوبات ستاد مقابله با کرونا ویروس گفت: باتوجه به تاکیدات استاندار در زمینه تداوم و تشدید فعالیت‌های مربوط به پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا لذا از سوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان به کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها، نهادها و بانک‌های استان ابلاغ شد تا در طول شبانه روز پاسخگوی تماس‌های تلفنی و ارتباطات اضطراری ستاد استانی و کشوری مقابله با کروناویروس باشند.

وی با بیان این مطلب که علاوه بر برگزاری جلسات ستاد استانی مقابله با کرونا، در زمان‌های مورد نیاز نیز بدون گرفتن جلسه برای افزایش سرعت عمل تصمیماتی اتخاذ خواهد شد، افزود: برخی اوقات برای سرعت عمل در تصمیم‌گیری نیاز است که تصمیماتی به سرعت گرفته شود و همه دستگاه‌های مربوطه باید کاملا در دسترس باشند و پاسخگوی تماس‌های ستاد باشند تا تصمیمات مقتضی جهت رفع مشکلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن در ستاد مقابله با کرونا ویروس گرفته شود.

تقی زاده در خصوص وضعیت فعالیت ادارات استان در روز پنجشنبه ۱۴ فروردین ماه گفت: همه ادارات استان طبق روال قبل و براساس مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی دایر خواهند بود.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی در رابطه با وضعیت مدارس و دانشگاه‌ها اظهار کرد: هنوز تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است و منتظریم برای بعد از ۲۰ فروردین‌ماه ستاد ملی چه تصمیمی گرفته خواهد گرفت و آیا بحث بازگشایی مدارس و دانشگاه ها را به استان ها تفویض اختیار کرده و یا به‌صورت ملی تصمیم‌گیری می‌شود اما قطعا قبل از ۲۰ فروردین تصمیمگیری خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Mohammadreza Javadi

      خدا هر چی ظالم هست رو نابود کنه

    • بدون نام

      خدا رو شکر کرونا مثل چین!!!!تو ایران هم تموم شد بس مقامات لطف کنید خودتون هم بیایید بیرون و از ترستون قایم نشید

    • م

      بانکها باید حتما باز باشند.حقوق عالی.کار عالی هم میخواد.

    • دوست

      باور کنید همین آقای مشاور که با اعتماد به نفس بالا این خبر رو داده و مردم بیچاره رو میکشونه بیرون خودش مثل موش میمونه تو خونش و تکون نمیخوره.

    • م

      بانکی ها از لحاظ حقوقی در رفاه کامل هستند و حتی یک ثانیه هم نباید تعطیل بشوند.

      پاسخ ها

      • سارا. ا

        جای تاسف داره بعضی اظهار نظرها، چه بانکی چه غیر بانکی، جان انسان‌ها ست که حفظش مهمه، عقده های دلمون رو وقت دیگه و جای دیگه خالی کنیم بهتره

    • بدون نام

      دیگه قرنطینه تمام شد کرونا در حال سراشیبی است .

    • سعید

      عقل سلیم میگه که فردا رو تعطیل رسمی اعلام کنن. واله هیچ دلیلی نداره تو این اوضاع خراب ، فردا اداره ها باز باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج