جاباما
۹۷۷۲۸۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

ممنوعیت ورود به پارک‌های اصفهان تا ۲۰ فروردین

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: طبق مصوبات ستاد کرونا استان اصفهان ممنوعیت تردد شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌های شهری تا ۲۰ فروردین ماه تمدید شده است.

خبرگزاری ایسنا: معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: طبق مصوبات ستاد کرونا استان اصفهان ممنوعیت تردد شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌های شهری تا ۲۰ فروردین ماه تمدید شده است.

حسین امیری اظهار کرد: این تصمیم برای سلامت شهروندان اتخاذ شده و در همین رابطه بنرهای اطلاع رسانی در ورودی پارک ها و بوستان ها نصب می شود.

وی با بیان اینکه نیروهای کنترل نظارت و پارکبان‌ها با همکاری نیروی انتظامی از ورود شهروندان به بوستان‌ها جلوگیری می‌کنند، تصریح کرد: نورپردازی تمام المان‌های شهر خاموش شده و نیروهای کنترل و نظارت شهرداری اصفهان با هماهنگی نیروی انتظامی در بوستان‌ها و پارک‌های شهر برای هدایت و راهنمایی شهروندان و توصیه به ماندن در خانه مستقر شده اند.

امیری ادامه داد: پارک خودروها سرتاسر مسیر حاشیه زاینده رود ممنوع است و پارکینگ تمام پارک‌ها نیز در کل مناطق ۱۵ گانه شهر مسدود شده و از ورود خودرو ممانعت به عمل می‌آید.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، وی دامه داد: ۴۵ اکیپ پیشگیری از تخلفات، مانع از حضور شهروندان در بوستان ها و پارک ها می شود و در این ایام هم با کلید به دستان، برخورد کرده اند. این اکیپ ها در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین، به طور ویژه فعالیت داشتند. این گشت ها در حاشیه رودخانه زاینده رود و دیگر مناطقی که احتمال حضور مردم و تردد خودروها وجود دارد مشغول گشت زنی هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: حاشیه رودخانه با نوارهای خطر امکان حضور و تردد شهروندان را کاهش داده و مأموران در حال تذکر به افراد و خودروها هستند.

وی با بیان اینکه خودروهایی که در اطراف پارک ها و رودخانه تردد داشته باشند برای بار اول تذکر دریافت خواهند کرد، گفت: در صورت تکرار با همکاری نیروی انتظامی این خودروها اعمال قانون می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج