۹۷۷۳۲۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«پ‌ک‌ک» انفجار خط لوله گاز ایران-ترکیه را پذیرفت

مرکز رسانه‌ای یگان‌های مدافع خلق HPG، شاخه نظامی PKK در بیانیه‌ای با اشاره به انفجار روز گذشته در خط لوله گاز طبیعی ایران ـ ترکیه در منطقه مرزی «دوغو بایزید»، مسئولیت این بمب‌گذاری را بر عهده گرفت.

اسکان نیوز: مرکز رسانه‌ای یگان‌های مدافع خلق HPG، شاخه نظامی PKK در بیانیه‌ای با اشاره به انفجار روز گذشته در خط لوله گاز طبیعی ایران ـ ترکیه در منطقه مرزی «دوغو بایزید»، مسئولیت این بمب‌گذاری را بر عهده گرفت.

یگان HPG اعلام کرد نیروهای این گروه به نیروهای محافظ خط لوله گاز طبیعی ایران - ترکیه حمله کرده و در این درگیری یکی از اعضای HPG با عملیات انتحاری چندین خودروی زرهی نیروهای محافظ ترکیه را منفجر کرده و در نتیجه این انفجار، خط لوله گاز نیز منفجر شده است.

در این بیانیه آمده است: «در چارچوب تداوم عملیات نیروهای PKK در استان «آگری»، در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۰ ساعت ۰۵:۰۰ به وقت محلی، «سما کوچر»، نیروی وابسته به PKK عملیات انتحاری علیه مواضع نیروهای امنیتی ترکیه در منطقه دوغو بایزید در نزدیکی مرز «گوربولاک» انجام داده است که در اثر این عملیات انتحاری خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه منفجر شده است».

به نوشته «فرات نیوز»، سما کوچر با نام مستعار «روشن آشکارا» عامل انتحاری حمله به خط لوله گاز ایران ـ ترکیه متولد ۱۹۹۵ در استان «سرت» ترکیه است که در سال ۲۰۱۴ با پیوستن به PKK آموزش‌های نظامی را پشت سر گذاشته و به نیروهای نظامی PKK ملحق شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج