۹۷۷۴۴۹
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

ممنوعیت تردد موتورسیکلت در اصفهان

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: موتورسیکلت‌ها هم همانند خودرو‌ها مشمول محدودیت و ممنوعیت تردد در شهر‌های استان هستند.

ایسنا: سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: موتورسیکلت‌ها هم همانند خودرو‌ها مشمول محدودیت و ممنوعیت تردد در شهر‌های استان هستند.

حجت‌الله غلامی، اظهار کرد: موتورسیکلت‌ها هم همانند خودرو‌ها مشمول محدودیت و ممنوعیت تردد در شهر‌های استان بوده و تنها پیک‌های موتوری که برای حمل کالا فعالیت دارند مجاز به تردد در سطح شهر هستند.

وی تاکید کرد: براساس تصمیم ستاد کرونای استان اصفهان، پلیس در صورت مشاهده موتورسیکلت‌سواران تک سرنشین و یا به همراه خانواده به اعمال قانون و توقیف و انتقال موتور سیکلت به پارکینگ اقدام می‌کند.

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با اشاره به ارزیابی مطلوب در استان اصفهان مبنی بر کاهش تجمع مردم در مکان‌های عمومی و توجه به توصیه مهم در خانه ماندن، گفت: همه شهروندان باید با رعایت موارد بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی دست به دست هم بدهند تا هر چه سریعتر آمار ابتلا و انتقال این بیماری به حد صفر برسد و فشار کاری کادر بهداشت و درمان استان کاهش یابد.

غلامی یادآور شد: کماکان ۲۱۱ ایستگاه کنترل و غربالگری در ورودی‌های استان و شهرستان‌ها دایر است و محدودیت‌های تردد به استان را اعمال می‌کنند.

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اضافه کرد: تاکنون بالغ بر چهار هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو از مبادی ورودی به استان به استان‌های خود بازگردانده شدند.

وی با اشاره به اعمال قانون و محدودیت تردد خودرو از درِ منازل گفت: با توجه به اینکه برخی از شهروندان به دور زدن در شهر‌ها می‌پرداختند این قانون اجرا شد تا از این گونه تردد‌ها نیز جلوگیری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کسی که داشته باشه موتور سیکلت سوار میشه ایشالا خانوادگی کرونا بگیرید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج