جاباما
۹۷۷۴۷۳
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

تکلیف تعطیلی مدارس چه زمانی مشخص می‌شود؟

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت؛ درحال حاضر نمی‌توان در مورد تداوم تعطیلی مدارس اظهارنظر خاصی داشت؛ این موضوع در ستاد ملی مبارزه با کرونا پیگیری می‌شود.

ایرنا نوشت: معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت؛ درحال حاضر نمی‌توان در مورد تداوم تعطیلی مدارس اظهارنظر خاصی داشت؛ این موضوع در ستاد ملی مبارزه با کرونا پیگیری می‌شود.

بر اساس گفته‌های مسوولان آموزش و پرورش، آموزش دروس در تلویزیون نمی‌تواند جایگزین آموزش رسمی باشد و در واقع یک نوع آموزش مکمل در کنار آموزش رسمی است و تا پایان سال تحصیلی حتی در صورت عادی شدن شرایط نیز ادامه دارد.

رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی اظهار داشت: نمی‌توان درباره روند تعطیلات مدارس به دلیل شیوع کرونا و زمان تداوم این شرایط درحال حاضر اظهارنظر خاصی انجام داد، اما درباره وضعیت کلاس‌های آموزشی در تلویزیون با توجه به بازخورد‌هایی که از والدین و دانش‌آموزان داشته ایم، استقبال خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: در هفته‌های اول این کلاس آموزشی تلویزیون، زمان محدودی در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت، اما وزیر آموزش و پرورش به دلیل کثرت تقاضا با رییس صدا و سیما مکاتبه داشته و در حال حاضر تقریبا زمان در اختیار آموزش و پرورش در شکبه‌های سیما چهار برابر شده است.

معاون آموزش ابتدایی ادامه داد: برای هر کدام از پایه‌های تحصیلی دو باکس آموزشی وجود دارد که علاوه بر بحث یادگیری به عنوان برنامه مکمل خوب در کنار فعالیت‌های آموزشی معلمان جنبه ایجاد روحیه نظم، مسوولیت پذیری و حس و حال مدرسه رفتن را در میان دانش آموزان ایجاد می‌کند.

حکیم زاده همچنین از والدین درخواست کرد که در ایام تعطیلات نوروزی هر روز دانش آموزان را سر ساعت معین آموزش بیدار کنند تا این آموزش‌ها دنبال شود و عادت به برنامه منظم و مسوولیت پذیری با توجه به ایام تعطیلات از دست نرود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چند وقت دیگر هوا گرم میشود و پشه ها هم می آیند و می شوند ناقل کرونا و دیگر خانه ها هم امن نیستند چه برسد به مدرسها .حالا حالا تعطیلید خوش به حال شاگرد ها.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وای نگو توروخدا

    • بدون نام

      یکی نیست بگه آخه کلنگ تو خودت وقتی مدرسه میرفتی زمان عید ، درس میخوندی که توقع داری بچه ها الان درس بخونن اون هم سر موقع و به وقت ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج