جاباما
۹۷۷۶
۱ نظر
۵۱۸۹
۱ نظر
۵۱۸۹
پ

سرقت میلیونی یک زن برای خوشگذراني

او که با استفاده از پول هاي مسروقه خودرو ۷۰ ميليون توماني خريداري کرده و مابقي آن را نيز تبديل به چک هاي مسافرتي کرده بود، پس از انتقال به مشهد به جرم خود اعتراف کرد.

خراسان: زن جواني که با سرقت يک ميليارد ريال از کارت عابربانک مالک يک شرکت براي تفريح و خوشگذراني به جزيره کيش رفته بود، توسط کارآگاهان پليس آگاهي غرب مشهد دستگير شد و به سرقت چند ميليوني ديگري نيز اعتراف کرد.

چندي قبل مالک يک شرکت توليدي موادغذايي با مراجعه به کارآگاهان پليس آگاهي غرب مشهد از سرقت کارت عابربانک خود خبر داد.

وي به کارآگاهان گفت: کارت عابربانکم از داخل کيف دستي ام سرقت شده است. با اعلام شکايت پرونده اي تشکيل شد و تحت بررسي قرار گرفت.به دستور سرگردغفاري فر (رئيس پليس آگاهي غرب) تحقيقات روي اين پرونده براي شناسايي و دستگيري سارق به سروان رحيم پور سپرده شد و کارآگاهان بررسي هاي خود را با بازجويي از افراد مظنون آغاز کردند تا اين که در اثناي تحقيقات کارآگاهان دريافتند که مبلغ صد ميليون تومان از حساب مالک شرکت برداشت شده است.

با اين سرنخ، کارآگاهان دوربين مداربسته بانک را مورد بررسي قرار دادند و موفق شدند تصوير فردي که پول ها را به حساب ديگري واريز کرده بود، به دست آورند. کارآگاهان سپس با استفاده از شيوه هاي اطلاعاتي و پليسي مخفيگاه اين فرد را که يکي از کارگران قديمي شرکت توليدي بود پيدا کردند اما او از مشهد رفته بود.

اين گزارش حاکي است: کارآگاهان پليس آگاهي غرب مشهد در ادامه تحقيقات خود و با استفاده از منابع و مخبران محلي دريافتند که زن جوان از مدتي قبل و براي تفريح به جزيره کيش رفته است. بنابراين آن ها با اخذ نيابت قضايي به کيش رفتند و پس از مدتي جست و جو اين زن ۲۵ ساله را در يکي از مکان هاي جزيره کيش دستگير کردند.

او که با استفاده از پول هاي مسروقه خودرو ۷۰ ميليون توماني خريداري کرده و مابقي آن را نيز تبديل به چک هاي مسافرتي کرده بود، پس از انتقال به مشهد به جرم خود اعتراف کرد.

وي همچنين معترف شد چند ميليون تومان نيز از کارت عابربانک يکي از دوستانش سرقت کرده و با اين پول ها براي خوشگذراني به جزيره کيش رفته بود. بررسي هاي کارآگاهان درباره جرايم احتمالي ديگر اين زن همچنان ادامه دارد.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

سرقت میلیونی یک زن برای خوشگذراني



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمش گرم تونست ودزدید چرا فقط مردا باید بدزدن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج