۹۷۷۶۲۷
۱۱ نظر
۵۰۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
پ

تمام اقلام بهداشتی در استان تهران موجود است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با بیان اینکه کمبودی در زمینه تامین اقلام بهداشتی در استان تهران وجود ندارد، گفت: در خصوص تامین اقلام ضروری در استان هیچ مشکلی وجود ندارد، در تمامی فروشگاه های زنجیره ای و سوپرمارکتها همه اقلام مورد نیاز مردم در دسترس است.

خبرگزاری ایلنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با بیان اینکه کمبودی در زمینه تامین اقلام بهداشتی در استان تهران وجود ندارد، گفت: در خصوص تامین اقلام ضروری در استان هیچ مشکلی وجود ندارد، در تمامی فروشگاه های زنجیره ای و سوپرمارکتها همه اقلام مورد نیاز مردم در دسترس است.

«محمد امامی امین» درباره وضعیت تولید اقلام بهداشتی گفت: مراکز تولیدی برای تولید اقلام مورد نیاز بهداشتی در حال حاضر به صورت سه شیفت در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: بخشی از واحدهای تولیدی تعطیل هستند، اما تولیدکنندگان اقلام بهداشتی مانند ماسک و دستکش به صورت فعالانه در حال کار هستند. در حال حاضر نیز این اقلام نه تنها در داروخانه ها موجود است، بلکه در سوپرمارکتها نیز یافت می شود و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تصریح کرد: در بخش مواد ضدعفونی کننده نیز کارخانجات توان تولید بسیاری دارند و حتی برخی کارخانه ها مدعی هستند یک پنجم تولیدات خود را در حال حاضر به فروش می رسانند و در این زمینه نیز مشکلی وجود ندارد و نیاز بازار تامین می شود.

امامی امین با بیان اینکه ظرفیت تولید ماسک در استان تهران حدود ۲۰ برابر افزایش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: قبول داریم کاستی هایی وجود دارد و تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوز راه باقی است. بخشی از مشکل کارگاههای تولید ماسک بودند، البته در حال حاضر به اندازه کافی کارگاه داریم، اما در خصوص تولید پارچه اولیه برای ماسک با مشکل مواجه هستیم که این موضوع در حوزه استان تهران نیست. البته اطلاع دارم که کارخانه های تولید پارچه نیز با افزایش نیرو به صورت سه شیفت فعالیت می کنند تا بتوانند نیاز کارخانه های تولید ماسک برطرف کنند.

وی درباره مواد اولیه مواد ضدعفونی کننده گفت: چون رقابت در بازار ایجاد شده، با مشکل کمبود الکل مواجه شدیم، البته در اوایل شیوع بیماری ما گلایه های بسیاری از کارخانجات درخصوص کمبود مواد اولیه مانند الکل داشتیم در حالی که هم اکنون این گلایه ها بسیار کمتر شده است و این به معنی این است که تولید الکل اتانول نیز افزایش داشته و تقریبا نیاز تولیدکنندگان را تامین می کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همچنین درباره تامین اقلام ضروری گفت: در خصوص تامین اقلام ضروری در استان هیچ مشکلی وجود ندارد در تمامی فروشگاههای زنجیره ای و سوپرمارکتها همه اقلام مورد نیاز مردم در دسترس است و انباشتی از کالا وجود دارد و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بر پدر دروغگو لعنت
      نه دستکش هست نه ماسک

    • شمس

      سلام پس چرا به داروخانه ها مراجعه میکنیم ماسک ساده معمولی ندارند

    • بدون نام

      لعنت برپدر دروغگو

    • بدون نام

      این آقا رو بفرستین تو داروخونه های تهران یک عدد ماسک برا من پیدا کنه

    • ا

      حالا که خیلی ها ویروس گرفتند نوشدارو پس از مرگ سهراب تازه بااین قیمتهای گرون اگرهم باشه کسی نمیتونه بخره . کسی که یک ماه بی کار در منزل خوابیده میتونه ماسک خوداتومن الکل فلان تومن میتونه بخره؟

    • بدون نام

      فقط کارتون دروغ گفتن برو ببینم الکل طبی میتونی پیدا کنی اگرم پیدا کنی سه برابر قیمته اونم تو داروخانه ها. یه کم خجالت وشرم بد نیست داشته باشید

    • بدون نام

      چرا حرف مفت میزنید چند فروشگاه معتبر رفتم برا دستکش یکبارمصرف ازاین فریزری نبود همه در بازا ر ازادسه برابر

    • بدون نام

      دروغ نگو ماسک و دستکش نیست اگر هم باشه با قیمت نجومی

      پاسخ ها

      • kak

        درست میگه وجود داره انصاف داشته باشید. منتهی آدرسش عوض شده ، دستکش و ماسک در مترو توزیع میشود و بقیه لوازم بهداشتی و ژل های ضد عفونی کننده در سوپر مارکت ها و داروهای تسکین دهنده کرونا در ناصر خسرو . خلاصه اینکه داروخانه ها نقش تابلو را دارند که اطلاعاتی مانند ماسک و الکل و .......... نداریم را روی درب آن نصب کرده اند .

    • بدون نام

      برای تو و خانواده ات اره . پست دروغگو

    • بدون نام

      دیروز ۴ تا داروخونه تو ماهشهرو گشتم نه ماسک داشتن نه دستکش پلاستیکی ،گفت هفته دیگه میفرستن اونم ۷ و۱۳ تومن که میخوام نفرستن.چهارتا پارچه هم نمیتونید تولید کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج