جاباما
۹۷۷۶۳۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

بازیکنان در شرایط فعلی از حقشان می‌گذرند؟

پس از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات فوتبال، تیم‌های باشگاهی دچار ضرر و زیان بسیاری شدند و به همین دلیل بسیاری از بازیکنان تیم‌ها تصمیم گرفتند بخش زیادی از حقوق خود را به باشگاه‌ها ببخشند تا از زیان تیم‌ها بکاهند.

دنیای ورزش تورنتو نوشت: پس از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات فوتبال، تیم‌های باشگاهی دچار ضرر و زیان بسیاری شدند و به همین دلیل بسیاری از بازیکنان تیم‌ها تصمیم گرفتند بخش زیادی از حقوق خود را به باشگاه‌ها ببخشند تا از زیان تیم‌ها بکاهند.

در کشورمان اما با وجود چنین وضعیتی بازیکنان فوتبال هنوز چنین کاری نکرده‌اند و به دنبال دریافت مطالبات خود هستند. در این بین بسیاری از بازیکنان از گذشته هم مطالبات زیادی دارند و معتقدند چرا باید از حقوق خود بگذرند؟ با این حال سوال مهم‌تر این است که آیا در شرایط فعلی اصلا درآمدی تامین می‌شود؟

در واقع در فوتبال ما که درآمد باشگاه‌ها تنها از پیامک‌های هواداران است و از حق پخش و مسائل دیگر درآمدزایی نمی‌شود و اگر پیامک‌ها هم قطع شوند باشگاه‌ها عملا منبع مالی نخواهند داشت. در چنین وضعیتی تیم‌های با کلی بدهی و مشکلات بزرگ باید دست وپنجه نرم کنند و اغلب بازیکنان هم برای قراردادهایشان از قبل برنامه‌ریزی کرده‌اند. اکنون اگر بازیکنان بتوانند از بخشی از قرارداد خود بگذرند می‌توانند کمک بزرگی به باشگاه‌ها کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ((بی نام )).

      مگر بازی کردن هم حق داره که از حقشان میگذرند. این هم شد قانون ما باید با جان کندن نان بخور و نمیر دربیاوریم وانها با بازی کردن تلریونر. هر قشری از جهان تعطیل شود یه کمبود ایجاد می شود جز دو قشر که اگر تعطیل شوند جهان زیبا تر میشود. اولی بهشت فروشان.ودومی فوتبال.در مورد اولی مطمئنم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج