جاباما
۹۷۷۶۴۳
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

خانواده‌های کم درآمد ژاپنی بسته مالی می‌گیرند

مقامات دولت ژاپن اعلام کردند به خانواده‌های کم درامد و یا افرادی که کسب و کار آن‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا به خطر افتاده است ۲۰۰ هزار یوان (۱۸۵۰ دلار آمریکا) دلار پول نقد می‌پردازد.

خبرگزاری ایرنا: مقامات دولت ژاپن اعلام کردند به خانواده‌های کم درامد و یا افرادی که کسب و کار آن‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا به خطر افتاده است ۲۰۰ هزار یوان (۱۸۵۰ دلار آمریکا) دلار پول نقد می‌پردازد.

پیش بینی می‌شود حدود ۱۰ میلیون خانوار ژاپنی برای دریافت کمک‌های ویژه به عنوان یکی از ستون‌های اصلی بسته اقتصادی اضطراری دولت در مبارزه با کرونا واجد شرایط باشند.

اعطای این بسته در حالی است که در پی کمبود ماسک در ژاپن دولت این کشور اعلام کرده بود قصد دارد ظرف هفته آینده به حدود ۵۰ میلیون خانوار ماسک‌های پارچه‌ای قابل شست و شو توزیع کند.

بر اساس این گزارش شهرهایی که آمار ابتلا به ویروس کرونا در آن‌ها بیشتر است در اولویت قرار می‌گیرند اما این موضوع باعث انتقاد مردم از دولت شده بود که دو عدد ماسک برای هر خانوار بسیار کم است.

عبور مبتلایان از مرز سه هزار تن

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ژاپن از مرز سه هزار نفر عبور کرده و بیش از ۷۰ مورد هم بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند با این حال شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن اعلام کرده است «فعلا اعلام وضعیت اضطراری در ژاپن ضرورت ندارد» .

آبه گفت: اعلام وضعیت اضطراری محدودیت‌های اقتصادی را در پی خواهد داشت و کشور هنوز به مرحله‌ای نرسیده است که نیاز به اعلام وضعیت اضطراری داشته باشد.

این در حالی است که برخی از متخصصان ژاپنی معتقد هستند این کشور در وضیعت خاصی است و احتمال می‌دهند در یک الی دو هفته آینده آمار مبتلایان به ویروس کرونا در ژاپن سیر صعودی پیدا کند.

آغاز آزمایش بالینی داروی آویگان برای کرونا

شرکت فوجی فیلم اعلام کرد آزمایش‌های بالینی داروی ضد انفلوانزای آویگان را بر روی ۱۰۰ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا انجام داده است این دارو در حال حاضر در ژاپن تنها با نظارت وزارت بهداشت این کشور قابل استفاده است زیرا که احتمال می‌رود عوارض جانبی متعددی به همراه داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      حالا ایران چی 200تومن میخوادبده اینقدر منت سرمردمش میذاره بعدش جالب اینجاس به هیچکسم نمیدند ولی میگندواریزکردیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب واریز کردن من گرفتم مقصر خودتی رفتی دنبال هیزم جمع کردن

    • حسين ال ناصر

      والله خجالت داره حالاکه چی این امارومیگین نه که شما (دولتروحانی)هیچ کارگروفقیری روبی نیازکردین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج