۹۷۷۶۹۸
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

دردسر عشق عجولانه پسر جوان به زن مطلقه

خیلی اتفاقی با او آ شنا شدم. یک فرزند داشت و از شوهرش طلاق گرفته بود. مدتی در فضای مجازی با هم ارتباط داشتیم. فکر نمی کردم این احساس هیجانی به یک علاقه عاطفی و دلبستگی شدید تبدیل شود.

رکنا: خیلی اتفاقی با او آ شنا شدم. یک فرزند داشت و از شوهرش طلاق گرفته بود. مدتی در فضای مجازی با هم ارتباط داشتیم. فکر نمی کردم این احساس هیجانی به یک علاقه عاطفی و دلبستگی شدید تبدیل شود.

مادرم متوجه تغییرحالت هایم شد وچون رویم با او بازتر بود موصوع را برایش تعریف کردم. همان شب جلسه ای در خانه ما برگزار شد. وقتی به پدرم گفتم زن مورد علاقه ام قبلا ازدواج کرده و طلاق گرفته است سرش را تکان داد و در جوابم گفت: ممکن است این اتفاق برای هرکسی بیفتد. مهم آن است شما نسبت به هم شناخت درستی پیدا کنید و آگاهانه تصمیم بگیرید.

با شنیدن این حرف دلم قرص شد و گفتم که این خانم حدود ۱۰سال از من بزرگتر است. پدرم اخم هایش را در هم کشید و با لحنی تند گفت: پسرجان ،چه عجله ای داری که تن به چنین ازدواج عجولانه ای بدهی؟. حرف هایش برایم تلخ بود، به بهانه اعتراض بلند شدم و بی توجه به گفته های پدرم از اتاق بیرون رفتم. فقط یک لحظه سرم را برگرداندم. اشک در چشمانش حلقه زده بود.

خیلی عصبی شده بود و انتظار چنین رفتار بی ادبانه ای از من نداشت. شاید یک ماه بیشتر یا کمتر سر این مساله با خانواده ام بگو مگو و مشاجره داشتم. تصمیم احمقانه ای گرفتم و یکه و تنها به خواستگاری رفتم. خانواده زن جوان هم با این خواسته ام مخالفت کردند. پدرش می گفت چون دخترم از تو بزرگتر است این ازدواج نمی تواند خیر و صلاحی داشته باشد. دست از پا درازتر به خانه پدرم برگشتم. می خواستم ادای آدم های عاشق را در بیاورم و تحت تاثیر یکی از دوستانم چند بار مواد مخدر مصرف کردم. حتی تصمیم داشتم موهایم را بلند و ریخت و قیافه به هم پاشیده ای برای خودم درست کنم.

با این حرکات و رفتارها، پدر و مادرم را بیشتر عذاب دادم. این ماجرا ادامه داشت تا این که زن مورد علاقه ام ناگهان با من قطع رابطه کرد. هر چه زنگ می زدم و پیام می دادم جواب نمی داد. پیله اش کردم و بالاخره جوابی داد که سرم سوت کشید. می گفت دست از سرش بردارم چون از من خسته شده و برایش تکراری شده ام و در واقع می خواست مرا از سرخودش باز کند .

بعد هم خبردار شدم ازدواج کرده است.

سرم بدجور به سنگ زمانه خورده بود. خجل و شرمسار با پدرم صحبت کردم. شرمنده بودم و با عذرخواهی می خواستم اشتباهات گذشته ام را به قول معروف ماست مالی کنم.

با این که واقعا می خواستم درست بشوم و بچه خوبی برای خانواده ام باشم اما دیگر نتوانستم اعتماد پدرو مادرم را جلب کنم . هرروز دعوا و مرافه داشتیم ، مرا زیر ذره بین گذاشته بودند و به هر کارم گیر می دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ***

      چه مسخره بیشتر شبیه نصیحت بود تا واقعیت

    • بدون نام

      ساقیش عوض شده شوک دادبه داستان.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی توهمی وبی ادبی

    • محمد

      قشنگ معلومه دارید نصیحت میکنید تا داستان خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      داستان من دراوردی!!!!

    • بدون نام

      داستان بچه ها بود؟

    • بدون نام

      سلام خوب حالا ای چه خبری هن تو ای اوضاع کرونا و گرفتاری هر که مجرد بوده بی ادبی نباشه معمولا نه هم ولی خوب بیشتر جوانااا همچی مشکلی داشتن که با یه زن شوهر مرده یا طلاق گرفته یه مدتی آویزون بشن و بقولا غیرتی که الا و بلا اینو میخوام خوب داداش تو هم مثل هزارون آدمی که این مرحله را رد کردن اینااا وابستگی نیست عشق نیست اینااا فقط،و فقط،.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج