جاباما
۹۷۷۷۲۳
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

هزینه ۱۷میلیاردی برای سرمربی پرسپولیس

رقم دستیاران جدید یحیی و غرامت و جریمه دستیاران گابریل کالدرون باید جداگانه محاسبه شود و شاید چیزی حدود ۱۰ میلیارد تومان هم از این ناحیه به باشگاه ضربه وارد شود.

بانک ورزش نوشت: رقم دستیاران جدید یحیی و غرامت و جریمه دستیاران گابریل کالدرون باید جداگانه محاسبه شود و شاید چیزی حدود ۱۰ میلیارد تومان هم از این ناحیه به باشگاه ضربه وارد شود.

سرانجام حمیدوای مالک شهرخودروی مشهد رقم قطعی صدور رضایتنامه یحیی گل‌محمدی برای حضور در پرسپولیس را اعلام کرد و مدعی شد سرخپوشان مبلغ شش میلیارد تومان را در سه فقره چک بابت این انتقال تعهد کرده‌اند. در این میان چک اول که مبلغش یک‌ونیم میلیارد تومان بوده پاس شده، اما دو چک بعدی هر کدام با رقم دو میلیارد و دویست‌وپنجاه میلیون تومان برگشت خورده است. نکته جالب دیگر اینکه در همین قرارداد انتقال قید شده در صورتی که باشگاه پرسپولیس چک‌های مربوطه را در زمان معین پاس نمی‌کرد (که نکرد) یک‌ونیم میلیارد تومان جریمه به مبلغ انتقال اضافه خواهد شد. الان هم این اتفاق رخ داده و باشگاه مشهدی اعلام کرده بلافاصله بعد از داستان کرونا، موضوع دریافت این خسارت را دنبال خواهد کرد.

به این ترتیب به برکت مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد در پرسپولیس، فقط انتقال یحیی به پرسپولیس هفت‌ونیم میلیارد تومان آب خورده که همین الان هم روزی یک میلیون تومان جریمه ثانویه دیرکرد به آن افزوده می‌شود. گفته می‌شود دستمزد شخص گل‌محمدی برای این نیم‌فصل هم دو میلیارد و دویست میلیون تومان بوده و این یعنی تا اینجا ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان.

از سوی دیگر پرسپولیسی‌ها باید غرامت ۴۵۰ هزار دلاری قطع همکاری با گابریل کالدرون در نیم‌فصل دوم را هم بپردازند که با توجه به قیمت تقریبی ارز، این رقم چیزی حدود هفت میلیارد تومان برآورد می‌شود. همچنین طبق روال در صورت محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایت کالدرون به فیفا، پنج درصد هم جریمه به این رقم افزوده خواهد شد. مجموعا یعنی هزینه باشگاه پرسپولیس برای شخص سرمربی در نیم‌فصل دوم بیش از ۱۷ میلیارد تومان شده و از همه خنده‌دارتر اینکه با توجه به شرایط فعلی اصلا معلوم نیست مسابقات این نیم‌فصل ادامه بیاید.

در پایان دو نکته را از یاد نبرید؛ نخست آنکه یحیی گل‌محمدی در پایان فصل می‌توانست به طور رایگان به پرسپولیس بیاید و نکته دیگر آنکه محاسبه مزبور فقط برای شخص «سرمربی» است، وگرنه رقم دستیاران جدید یحیی و غرامت و جریمه دستیاران گابریل کالدرون باید جداگانه محاسبه شود و شاید چیزی حدود ۱۰ میلیارد تومان هم از این ناحیه به باشگاه ضربه وارد شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیارش

      عجبا

    • بدون نام

      خوش ب حالشون با این بودجه نفتی ..سوگلی وزیرسلامت..

    • بدون نام

      نوش جون تیم شهرخودرو این پولا واقعا خوردن داره اونم از تیمهای پایتخت
      تا قرون آخرش بگیرین که حلاله.

    • بدون نام

      خدا به تیم رحم کنه

      پاسخ ها

      • استقلال کبیر

        از چه میترسی؟ نگران نباش همه این پول از بیت المال که حق امثال من وتو است پرداخت میشود واز جیب ما بر میدارند وبه چند نفر مفت خور میدهند.

    • ...

      باد آورده رو باد میبره
      خفتش توی تاریخ برای تیم‌مفت خوری دولتی و وزیری ثبت میشه
      عشق ستاره های پوشالی

    • سجاد خیاط

      پرسپولیس کبیر نباشه میخوام دنیا نباشه. پرسپولیس کبیر انقد بزرگی داره که هر کاری حواسش کنن حقشه

    • ناشناس

      فقط برای مربی استقلال پول نبود

    • مسعود. الف

      همه این اعداد وارقام کشکه!! باتوجه به شیوع کرونا وعدم انجام بازی‌ها و فعالیت‌های ورزشی وباشگاهی درتمام دنیا، تمام این پولها وقراردادها طبق نظر فیفا باید اصلاحیه بخوره وهیچ کدومش ارزش اجرایی نداره! شماهم زیادجوگیرنشو.

    • بدون نام

      واقعاجالبه .ازپول بیت المال چه بریزوبپاشی میکنن درحالیکه خیلیانون شبشون روهم ندارن چرامسئولین رسیدگی نمیکنن اقامافوتبال نمیخوایم هیچ دردیم ازمادوانمیکنه شکممونم سیرنمیشه چرابایداینهمه پول که میتونی مشکل خیلیاروحل کنه مفت والکی بریزوبپاش بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج