جاباما
۹۷۷۷۸۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

بدترین خاطره کاکا از میلان مشخص شد

ستاره سابق میلان که سابقه حضور در رئال مادرید را هم دارد تاکید کرد که بهترین و بدترین لحظات فوتبالی او با میلان بوده است.

خبرگزاری ایسنا: ستاره سابق میلان که سابقه حضور در رئال مادرید را هم دارد تاکید کرد که بهترین و بدترین لحظات فوتبالی او با میلان بوده است.

به نقل از مدیاست، کاکا یکی از بهترین بازیکنان برزیلی تاریخ میلان است که از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ با پیراهن روسونری به میدان رفت و توانست ۵ جام از جمله قهرمانی در سری A، سوپر جام ایتالیا، لیگ قهرمانان اروپا، سوپر جام اروپا و جام جهانی باشگاهی را به دست آورد.

او درباره بهترین دوران حضورش در مستطیل سبز گفت: هم بهترین و هم بدترین لحظات حضور من در فوتبال به میلان مربوط است. در میلان همه چیز را به دست آوردم. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی باشگاه و در نهایت توپ طلا با میلان باعث شد تا بهترین دوران حضورم با پیراهن این تیم باشد.

کاکا درباره بدترین روزهای خود هم گفت: شکست برابر لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا استانبول در سال ۲۰۰۵ بدترین خاطره من است. بیشترین از این چیزی نمی توانم بگویم.

کاکا که سابقه حضور در رئال مادرید را هم دارد در پایان گفت: من در طول دوران حضورم در مستطیل سبز با بازیکنان بزرگ زیادی همبازی بودم اما رونالدو بهترین آن‌ها بود. البته باید از رونالدینیو هم سخن بگویم که هم در کنار او و هم برابر او بازی کرده‌ام.

کاکا بعد از کسب توپ طلا با میلان راهی رئال مادرید شد اما در این تیم عملکردی ناامید کننده از خود نشان داد و دوباره به میلان برگشت که البته نتوانست مانند قبل خوش بدرخشد و در نهایت به فوتبال کشورش برگشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اشکان

      واقعا خاطره بدی بود باخت به لیورپول اونم وقتی ۳ صفر جلو بود میلان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج