۹۷۷۸۰۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تردد روان و عادی در جاده‌های منتهی به تهران

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به آغاز بازگشت مسافران نوروزی به تهران اظهار داشت: هم اکنون تردد خودروها در کلیه مسیرهای منتهی به پایتخت به صورت روان و عادی در جریان است.

خبرگزاری ایرنا: معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به آغاز بازگشت مسافران نوروزی به تهران اظهار داشت: هم اکنون تردد خودروها در کلیه مسیرهای منتهی به پایتخت به صورت روان و عادی در جریان است.

«عادل مصدقی» روز جمعه درباره آخرین وضعیت ترافیکی در کلیه مسیرهای ورودی تهران گفت: از عصر روز گذشته شاهد ترافیک پرحجم در آزاد راه قم - تهران بودیم که این امر نشان می دهد مسافران نوروزی در حال بازگشت به تهران هستند.

وی با بیان اینکه امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا حجم مسافران نوروزی در استان تهران بیش از ۵۰ درصد کاهش یافت افزود: از ۱۴ تا ۱۵ فروردین ماه بر اساس مشاهدات عینی، دوربین های نظارتی و سامانه های تردد شمار میزان تردد خودروهای سبک و سنگین در استان تهران ۹۵ هزار و ۸۴۵ بوده است.

معاون راهداری استان تهران ادامه داد:‌ از ساعت اولیه بامداد تا ۱۲ ظهر امروز (جمعه) ۷۲ هزار و ۷۰۵ خودرو سبک و سنگین در مسیرهای ورودی استان تهران تردد داشتند و همچنین ۴۳ هزار و ۷۸۸ خودرو سبک و سنگین نیز از مسیرهای خروجی استان تردد داشتند.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد این خودروها سبک بوده اند خاطرنشان کرد:‌ آمارها نشان می دهد آن دسته از شهروندانی که به سفر رفته اند در حال بازگشت به پایتخت هستند.

مصدقی خاطرنشان کرد:‌ پیش بینی می شود در ساعات عصرگاهی شاهد افزایش ترافیک در مسیرهای ورودی به تهران باشیم و همچنین خودرهای پلاک شهرستانی که ساکن تهران نیستند از ورودشان به پایتخت جلوگیری خواهد شد.

وی از شهروندانی که امسال به مسافرت نرفتند و در خانه ماندند نیز تشکر کرد و افزود: هیچ سامانه بارشی در سطح استان تهران فعال نیست و تردد خودروها در کلیه مسیرهای ورودی و خروجی تهران بصورت روان و عادی در جریان است.

معاون راهداری استان تهران از مسافران خواست جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی در جاده های این استان و سایر استان های کشور به سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج