۹۷۸۱۰۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

متولی تخصیص باند‌های فرکانسی کدام نهاد است؟

عضو ارشد کمیسیون صنایع و معاون مجلس شورای اسلامی، گفت: وزارت ارتباطات متولی تخصیص باندهای فرکانسی است و این وزارتخانه فرکانس‌ها را به دستگاه‌هایی که نیاز دارند، ارائه می‌دهد.

انتخاب: عضو ارشد کمیسیون صنایع و معاون مجلس شورای اسلامی، گفت: وزارت ارتباطات متولی تخصیص باندهای فرکانسی است و این وزارتخانه فرکانس‌ها را به دستگاه‌هایی که نیاز دارند، ارائه می‌دهد.

رمضانعلی سبحانی‌فر پیرامون آزادسازی باندهای فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز از انحصار صداوسیما و تخصیص مجدد این باندهای فرکانسی به وزارت ارتباطات به‌منظور توسعه‌ی نسل‌های بالای شبکه‌ی تلفن همراه، گفت: ما این بحث را در بودجه‌ی سال گذشته آوردیم، اما رای نیاورد.

رئیس کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس، اظهار کرد: فرکانس‌ها بر اساس قانون اساسی در اختیار وزارت ارتباطات است، اما دو باند فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ را صداوسیما استفاده می‌کند و توسط وزارت ارتباطات به صداوسیما واگذار شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معاون مجلس شورای اسلامی، افزود: امروزه با توجه به کاربرد سیستم‌های دیجیتال، این باندهای فرکانسی کمتر استفاده می‌شود و مانند اتوبانی شده‌اند که از آن استفاده نمی‌شود، بنابراین به نظر می‌رسد با توافقی که بین صداوسیما و وزارت ارتباطات صورت می‌گیرد باید از این مسیر بلااستفاده، استفاده بهینه شود.

سبحانی فر، در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، خاطرنشان کرد: چگونگی توافق بحثی است که وزارت ارتباطات و صداوسیما باید با هم داشته باشند. فرکانس‌ها در اختیار وزارت ارتباطات است و این وزارتخانه فرکانس‌ها را به دستگاه‌هایی که نیاز دارند، ارائه می‌دهد.

رئیس کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس، در پایان افزود: ما اعلام کردیم توافق بین وزارت ارتباطات و صداوسیما انجام شود و منافع به صورت ۵۰/۵۰ باشد، اما متاسفانه رای کافی نیاورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج