۹۷۸۲۷۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

خانه موسیقی تا ۲۰فروردین تعطیل است

خانه موسیقی به دلیل شیوع ویروس کرونا تا ۲۰ فروردین ماه تعطیل است و تا آن زمان خدمات غیر حضوری برای اعضای این نهاد انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: با توجه به اطلاعیه و توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا خانه موسیقی تا ۲۰ فروردین ماه تعطیل است و خدمات غیر حضوری برای اعضا انجام می‌شود.

در اطلاعیه خانه موسیقی آمده است: «آن عده از اعضای محترمی که تاریخ کارت عضویت آن‌ها به پایان رسیده و یا در شرف اتمام است می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع هنرمندان نسبت به تکمیل اطلاعات مربوطه و نیز پرداخت حق عضویت خود اقدام نمایند. بدیهی است کارت‌های عضویت جدید با هماهنگی قبلی تحویل اعضای محترم خواهد شد.

اعضای خانه موسیقی جهت تمدید عضویت و دریافت کارت عضویت هوشمند باید درسامانه جامع هنرمندان با نشانی www.iranhmusic.ir/crm ثبت نام کرده و با وارد کردن نام کاربری (کدملی) و کلمه عبور (کدعضویت مندرج بر روی کارت قدیمی) اطلاعات لازم از جمله بارگذاری عکس پرسنلی، تکمیل اطلاعات مربوط به تماس، وارد کردن مشخصات به لاتین، آثار، تخصص‌ها و ... را ثبت کنند.

اعضا پس از ثبت اطلاعات خواسته شده در سامانه و از تاریخ ۲۳ فروردین به بعد با ساختمان شماره ۲و با شماره ۵- ۶۶۴۸۲۰۷۴ تماس حاصل کرده تا نسبت به تأیید اطلاعات مربوطه و همچنین تحویل کارت‌های عضویت هماهنگی لازم صورت پذیرد.»

جهت رفاه حال اعضا و همچنین عدم نیاز به مراجعه حضوری در شرایط کنونی در خصوص سایر امور اداری عضویت، بیمه تأمین اجتماعی و ... اعضا می‌توانند درخواست خود را در ساعات اداری به واتس‌آپ خانه موسیقی به شماره ۰۹۳۶۴۱۱۳۱۰۰ ارسال کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج