جاباما
۹۷۸۳۴۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

شناسایی ۱۰هزار مبتلا به کرونا در یک روز در نیویورک

فرماندار نیویورک اعلام کرد که ظرف ۲۴ ساعت گذشته شمار مبتلایان به کرونا در این ایالت ۱۰ هزار و ۴۸۱ مورد افزایش یافته و به بیش از ۱۱۳ هزار نفر رسیده است.

خبرگزاری ایرنا: فرماندار نیویورک اعلام کرد که ظرف ۲۴ ساعت گذشته شمار مبتلایان به کرونا در این ایالت ۱۰ هزار و ۴۸۱ مورد افزایش یافته و به بیش از ۱۱۳ هزار نفر رسیده است.

شبکه خبری سی‌ان‌ان شنبه‌شب گزارش داد: «اندرو کومو» فرماندار ایالت نیویورک آمریکا اعلام کرد که شمار مبتلایان به کووید۱۹ در این ایالت به ۱۱۳ هزار و ۷۰۴ نفر رسیده که حاکی است ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ هزار و ۸۴۱ مورد جدید ابتلا به این ویروس در این ایالت ثبت شده است.

کومو گفت که از زمان اعلام آمارهای روز جمعه تاکنون ۶۳۰ نفر دیگر در این ایالت جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند و شمار نهایی جانباختگان در نیویورک به ۳ هزار و ۵۶۵ نفر رسیده است.

۲ هزار و ۶۲۴ مورد از مرگ‌ومیر ناشی از کرونا در ایالت نیویورک، مربوط به شهر نیویورک و باقی مربوط به دیگر مناطق این ایالت است.

فرماندار نیویورک همچنین اعلام کرد که در بحبوحه کمبود تجهیزات پزشکی در این ایالت، چین یکهزار دستگاه تنفس مصنوعی به نیویورک اهدا کرده که در حال رسیدن به ساحل این ایالت است.

همچنین ایالت اورگان آمریکا نیز ۱۴۰ دستگاه تنفس مصنوعی به نیویورک اهدا کرده است.

شمار مبتلایان به کرونا در سراسر آمریکا از ۲۷۷ هزار نفر فراتر رفته و تاکنون بیش از ۷ هزار و ۴۰۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند. اکنون بیش از یک چهارم آمار جهانی مبتلایان به کووید۱۹ مختص آمریکا است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با تراکم ساختمانی که داره همه میگیرند

      پاسخ ها

      • تع

        دم چین گرم چقدر معرفت داره خدایی .همین ترمپت بهش اتهام میزده و کمکش نمیکرد اما حالا اون داره کمکش میکنه .امریکا هم اگخ راست میگفت باید ب ایران کمک ارسال میکرد نه اینکه فقط حرفش بزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج