جاباما
۹۷۸۴۰۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بهنام سراج: موافق ادامه لیگ نیستم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان این که سلامتی بازیکنان و هواداران تیم ها از فوتبال مهم تر است، گفت: باتوجه به شیوع کروناویروس، به نظرم لیگ برتر تعطیل شود خیلی بهتر است و موافق ادامه لیگ نیستم.

ایسنا: بهنام سراج اظهارکرد: از اواسط اسفندماه تمرینات تیم باتوجه به شیوع کروناویروس تعطیل شد اما با بازیکنان در تماس هستم و در جریان چگونگی تمرینات آن ها قرار دارم و آن ها را رها نکرده ایم. البته بازیکنان حرفه ای همیشه مراقب خود هستند. اکنون نیز منتظر هستیم تا تکلیف لیگ مشخص شود تا بدانیم باید چکار کنیم.

وی بیان کرد: پس از جدایی اسکوچیچ، من و همکارانم به صورت شبانه روزی کار کردیم تا بازیکنان را از نظر روحی روانی در شرایط بهتری قرار دهیم و آن ها متوجه شوند که اتفاق جدایی اسکوچیچ هم جزیی از فوتبال است. رفتن اسکوچیچ شوک بزرگی برای تیم بود زیرا به صورت ناگهانی رخ داد. معمولا مربیان به خاطر نتایج ضعیف از یک تیم می روند ولی باتوجه به این که تیم در شرایط خوبی بود و اسکوچیچ رفت، این مهم در روحیه بازیکنان تاثیر گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: باتوجه به این که روحیه تیم تحت تاثیر قرار گرفته بود، کار خیلی سختی در نفت آبادان داشتم. من ۲۴ ساعت پیش از بازی با ذوب آهن در نیم فصل دوم به عنوان سرمربی انتخاب شدم و واقعا کاری از دست من بر نمی آمد و متاسفانه شکست خوردیم ولی بازی به بازی بهتر شدیم و توانستیم در دیدار با سایپا به نتیجه خوبی برسیم. همچنین در حال کار کردن برای رسیدن به شرایط بهتر بودیم که با شیوع کروناویروس مواجه شدیم و لیگ تعطیل شد.

وی با بیان این که سلامتی بازیکنان و هواداران از فوتبال خیلی مهمتر است، افزود: همه چیز فوتبال نیست و سلامتی مردم در اولویت است. من فکر می کنم با این شرایط لیگ برتر تعطیل شود، خیلی بهتر است و موافق ادامه لیگ نیستم زیرا ادامه دادن لیگ برتر به سال های بعد فوتبال هم ضربه خواهد زد.

سراج بیان کرد: در مورد چگونگی اتمام لیگ نیز نیاز به یک تصمیم کلان است و یک مربی یا یک مدیرعامل به تنهایی نمی توانند در این زمینه تصمیم گیری کنند و باید کارکُشته های فوتبال، کارشناسان، مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ و حتی وزارت ورزش با برگزاری جلساتی و در نظر گرفتن تمام جوانب، به سود فوتبال در این زمینه تصمیم گیری کنند. من حاضرم لیگ برتر تعطیل شود ولی یکی از هموطنانم به خاطر این ویروس آسیب نبیند.

وی عنوان کرد: حتی اگر بخواهیم بدون حضور تماشاگر، لیگ را برگزار کنیم، هیچ جذابیتی ندارد و به نظرم تیم صنعت نفت بدون هوادار هیچ است. هوادار تیم من، تمام تیم من است.

سراج درباره پرداخت مطالبات بازیکنان صنعت نفت نیز گفت: قرار بود بخشی از مطالبات بازیکنان پیش از تعطیلات عید نوروز پرداخت شود ولی باتوجه به شیوع کروناویروس و تعطیلی بانک ها این کار انجام نشد و فکر می کنم طی روزهای آینده و با از سرگیری فعالیت بانک ها، این مهم انجام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج