جاباما
۹۷۸۶۳۷
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

استفاده از داروی فاوپیراویر در مسیح دانشوری

رییس بیمارستان مسیح دانشوری گفت: داروی فاوپیراویر با رعایت موازین قانونی و تایید کمیته اخلاق در اختیار بیمارستان مسیح دانشوری برای درمان بیماران کرونا قرار گرفته است.

ایسنا: دکتر ولایتی امروز (یکشنبه ۱۷ فروردین ماه) در اولین حضور خود پس از بهبودی در بیمارستان مسیح دانشوری و اولین جلسه شورای علمی این مرکز در سال ۱۳۹۹، با پزشکان، پرستاران و کادر درمانی دیدار و ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید، از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه و شبانه روزی آنها تقدیر کرد.

استفاده از داروی فاوپیراویر در مسیح دانشوری

در این دیدار، دکتر ولایتی با تشریح شرایط موجود و ضرورت توجه حداکثری به ارائه خدمات به بیماران کرونایی با بسیج تمام امکانات گفت: بیمارستان مسیح دانشوری با همراهی تمامی کادر درمانی و پرسنل خود به عنوان خط مقدم مبارزه با کرونا از ابتدایی‌ترین ساعات در کنار مردم ایستاد و با اهتمام و تلاش خستگی ناپذیر کماکان در حال ارائه خدمات به مردم شریف است و امیدواریم به زودی شاهد شکست کرونا باشیم.

وی ادامه داد: لازم می دانم از تلاش و پشتکار شبانه روزی همه شما عزیزان به عنوان مدافعان سلامت در این صحنه جهاد که با ایثارگری فعالیت داشته و دارید تقدیر و تشکر کنم.

استفاده از داروی فاوپیراویر در مسیح دانشوری

وی افزود: خوشبختانه در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای اولین بار در ایران داروی فاوپیراویر ساخته شد و با رعایت موازین قانونی و تایید کمیته اخلاق در اختیار بیمارستان مسیح دانشوری برای درمان بیماران کرونا قرار گرفته است.

ولایتی با تاکید بر این که بیمارستان مسیح دانشوری هیچ مبلغی جهت درمان بیماران کرونایی دریافت نمی‌کند و با تمام امکانات در خدمت مردم شریف است، افزود: از ابتدا و در هماهنگی کامل با وزارت بهداشت، اقدامات مربوطه انجام شد و از وزیر بهداشت و همکاران ایشان به دلیل همراهی‌های به عمل آمده نیز تشکر می‌کنیم.

در ادامه، تعدادی از مدیران، پزشکان و کادر درمانی بیمارستان، گزارشی از روند اقدامات انجام شده در زمینه پذیرش، درمان، ارائه خدمات و حوزه های پژوهشی در مقابله با کرونا ارائه کردند و از حضور و حمایت مستمر دکتر ولایتی قبل از بیماری در کنار کادر درمانی، پیگیری های مستمر حتی در دوران بیماری و قرنطینه و حضور مجدد پس از بهبودی در کنار همکاران بیمارستان ابراز خرسندی کردند.

در این دیدار همچنین از خانم آنتوتن سرپرستار بخش ۳ بیمارستان مسیح که به منظور ارائه خدمات به مردم، برگزاری جشن ازدواج خود را به تعویق انداخته و مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفت، توسط دکتر ولایتی تقدیر شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • parinazyazdani@gmail. com

      درود ب دکتر هاشمیان وبقیه کادر درمان خدا مارا از این بیماری نجات ب

    • ابابیل

      درود خدا بر پزشکان وپرستاران مبارزی که لباس رزم وجنگ پوشیده و برای اولین باردر دنیا به جنگ مرگ رفتند و شکستش دادن و صدآفرین برپرستاری که خوشیهایش را بخاطر نجات جان بیماران کنارزد تاجایی که ولایت امر ازاو تشکرکرد پس ماکی هستیم که ازاو تشکرکنیم ما درمقابل اینچنین کسانی تسلیم محض هستیم خدا حافظش باشد. .

    • سعید

      با درود و سلام خدمت تمامی پزشکان و پرستاران خط مقدم مقابله و مبارزه با ویروس کرونا ، جناب آقای دکتر ولایتی شما هرچقدر از زحمات پرستاران و پزشکان بخصوص خانم آنتوتن انجام دهید کم است و ایشان شایستگی بیشتری دارد چون من 3 سال قبل در بخش 4 این بیمارستان بستری بودم که این خانم پرستار مانند پروانه ای دور بیماران می چرخید و خدمت رسانی می کرد و حتی لحظه ای احساس خستگی نمی کرد . خداوند حافظ و نگهدارتان باشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج