جاباما
۹۷۸۶۶۷
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

برگزاری جلسات مجلس به صورت تله‌کنفرانس

مدیر روابط عمومی معاونت امور استان‌های صداوسیما گفت: مراکز استانی صداوسیما تمام امکانات فنی و پشتیبانی لازم را برای برگزاری جلسات علنی مجلس به صورت تله کنفرانس تلویزیونی برای نمایندگان محترم فراهم کرده‌اند.

روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما: مدیر روابط عمومی معاونت امور استان‌های صداوسیما گفت: مراکز استانی صداوسیما تمام امکانات فنی و پشتیبانی لازم را برای برگزاری جلسات علنی مجلس به صورت تله کنفرانس تلویزیونی برای نمایندگان محترم فراهم کرده‌اند.

سید هادی شریف‌زاده با اشاره به شرایط حال حاضر کشور در پی شیوع بیماری کووید - ۱۹ اظهار کرد: نظر به اهمیت و ضرورت رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، برگزاری بسیاری از جلسات حضوری در سطح کشور به صورت موقت متوقف شده‌ است که از آن جمله می‌توان به جلسات علنی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

وی افزود: با توجه به طولانی شدن این روند و لزوم همفکری نمایندگان و برگزاری جلسات قوه مقننه، مقرر شده است این جلسات به صورت تله کنفرانس برگزار شوند.

مدیر روابط عمومی معاونت امور استان‌های صداوسیما خاطرنشان کرد: بر این اساس تمهیدات لازم در صدا و سیمای مراکز استانی برای برگزاری جلسات مذکور اندیشیده شده است.

وی از آمادگی کامل مراکز صدا و سیما برای برگزاری جلسات علنی مجلس به صورت تله کنفرانس خبر داد و گفت: مراکز خوزستان، فارس، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان رضوی و کرمانشاه به عنوان استان‌های معین، میزبان نمایندگان مجلس استان‌های همجوار هستند تا این ارتباط زنده تله کنفرانسی را با صحن علنی مجلس برقرار کنند.
شریف‌زاده عنوان کرد: این مراکز که میزبان نمایندگان مجلس هستند با آماده‌سازی سالن جلسه بر اساس توصیه‌های بهداشتی و طراحی و نسب دوربین واحد سیار و تجهیزات لازم در این خصوص آمادگی کاملی برای برگزاری جلسات دارند.

وی با بیان اینکه طی دو روز گذشته و در دو مرحله با حضور نمایندگان محترم تست‌های لازم برای برگزاری این جلسات انجام شده است گفت: همه پیش‌بینی‌های فنی لازم با همکاری معاونت توسعه و فناوری رسانه برای ارسال امن و مطمئن سیگنال به جام جم در بستر فیبر نوری و از آنجا به صحن علنی مجلس صورت گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ا کمبود معلم حل میشهثار مثب کرونا همین استفاده تکنولوژی معلمین داروخانه تدریس کنند دیگه تعطیلات برف و هوا آلوده نداریم

    • بدون نام

      مگه نمگید گرونا تموم شده همه برگردن سر کاراشون پس چرا مجلس رو میخواین از طریق تله کنفرانس برگزار کنید خب شماها هم برگردید سرکارتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج