۹۷۸۶۶۸
۱۲ نظر
۵۰۱۰
۱۲ نظر
۵۰۱۰
پ

آیت‌الله اعرافی خطاب به طلاب جهادی سلامت:

تاریخ پیشگامی حوزه در مبارزه با کرونا را گواهی خواهد داد

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با تقدیر از طلاب جهادی سلامت بیان کرد: تاریخ پیشگامی حوزویان در مبارزه با کرونا را گواهی خواهد داد.

ایسنا: آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور امروز در پیامی خطاب به طلاب جهادی عرصه سلامت و مبارزه با کرونا آورده است: «حضور خالصانه و ایثارگرانه و متواضعانه و مظلومانه شما دوستان عزیز جوان و جهادی در حوادثی از قبیل سیل و زلزله و بویژه اکنون در پیشگیری و مبارزه با کرونا، #لوح‌زرین دیگری را در تاریخ حوزه و روحانیت و ایران و انقلاب رقم زد و مایه افتخار حوزه‌های علمیه و روحانیت معظم و ملت بزرگ ایران شد.

همانطور که همبستگی ملت بزرگ ایران ایران و مجاهدت سپاه سلامت و تلاش مسئولان خدوم و نیروهای مردمی و کشوری و لشکری آن هم در شرائط تحریم ظالمانه و تبلیغات سهمگین در پیشگیری و مبارزه با کرونا برگ زرینی در تاریخ ایران و انقلاب، رقم زد و این تجربه بر آمادگی نظام اسلامی و توانائی‌های آن افزود، و همه این موفقیت‌ها باید تجربه‌ نگاری و #تاریخ‌نگاری و نظریه پردازی و الگوسازی شود.

اسلام با راهنمایی‌ها و هدایت‌ها و نظام‌های کلان و خرد خود، بشر را به تلاش و سعی علمی جامع و بهره گیری از همه تجارب بشری برای حل مشکلات توصیه کرده است.

حوزه و بزرگان آن، با همراهی جهادگران سلامت جامعه و طلاب و گروه های جهادی، با اندیشه و عمل خود، بشریت را به این راه روشن فرامی‌خوانند و نه به راه‌های تاریک و اندیشه‌های فلسفی ناصواب و نه به کج سلیقگی‌ها ونه به دو قطبی‌های ناروا.

این تجربه بسیج مردمی است که از ایمان و فداکاری مردم و انقلاب اسلامی بارها جوشیده و بارها معجزه آورده و به جهان صادر شده است و نمونه آن را در برخی کشورهای محور مقاومت دیده‌ایم، امید است تجربه گرانبهای اعتماد به نفس ملی و باور به توانمندی‌های گسترده درونی و دل بریدن از بیگانگان استمرار یابد.

با کمال تأسف در این حوادث شاهد کژروی‌ها و کج سلیقگی‌هائی بودیم و شگفت‌آور آن که دشمنان ایران و اسلام و انقلاب بر امواج سهمگین کرونا سوار شدند و جاهلانه و عجولانه به مبانی فکری و اعتقادی اسلام و معارف الهی و اهل بیت (سلام الله علیهم) و به ارزش‌های انقلاب اسلامی و مقدسات مذهبی و دینی و به پایگاه‌ والای اجتماعی روحانیت، حوزه و انقلاب و نظام اسلامی یورش بردند و تلاش کردند با پاشیدن بذر کینه، دشمنی و اختلاف، به دین گریزی، اسلام هراسی، انقلاب هراسی، ایران هراسی و قم ‌هراسی دامن زنند و منافقان و وابستگان نیز با دشمنان ملت در سخت ترین شرائط، همراهی کردند و در مواردی نیز غافلان در این میدان بازی کردند والبته روندجاری حوادث در جهان و ضعفهای مدعیان جهانی و اقتدار و توانمندیهای ایران دروغ ها و کینه توزی های آنان را آشکار ساخت.

بخش‌های تخصصی در مدیریت حوزه‌های علمیه و همه نهادها و مراکز حوزوی در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، تبلیغی و خدماتی برای استمرار حرکت علمی و فرهنگی و اجتماعی و تبلیغی و دیگر ابعاد ماموریتی حوزه با مراجع عظام و رهبری معظم و راهنمایی و همکاری شورای عالی و شوراهای دیگر سیاستگذار با بهره‌گیری از روش‌های جدید و فناوری‌های نوین و فضای مجازی برنامه‌ریزی و اقدامات مهمی انجام داده‌اند و مایه افتخار و امتنان است و بفضل الهی همه این برنامه‌ها ادامه خواهد یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تاریخ خیلی چیزهارو خئاهد گفت.هیچ خیانت وتزویری ازچشم تیزملت وتاریخ جانخواهدماند

      پاسخ ها

      • ....جانم فدای ایران

        تاریخ خواهد گفت که چگونه میشه یک کشور را نابود کرد . تارخ خپاهد گفت که چگونه میشه یک کشور را غارت کرد و چگونه میشه کلاه سر یک ملت گذاشت .

    • من

      تو رو خدا مواظب خودتون باشید

    • بدون نام

      یه ۲ ساعت دیگه میگفتی

    • بی نام

      چی میگه ؟!

    • بدون نام

      آی خدا خودت ظهور کن.

    • ساغر

      حتما همینجوره

    • بدون نام

      بله تاریخ خیلی چیزها را گواهی خواهد داد

    • یکی مثل بقیه

      آره تاریخ سوگند یاد میکنه که کرونا از حوزه شروع شد!!!!!

    • بدون نام

      بله تاریخ می گوید که اگر حوزه اجازه قرنطینه قم را داده بود این همه کشته نبود

    • رضا

      خدا تو خلقت شما مونده که این همه رو دارید

    • بدون نام

      مخصوصا طلاب چینی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج