جاباما
۹۷۸۶۷۴
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

بازپرداخت وام ازدواج در شرایط فعلی منتفی است

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان درباره اقدامات این مجموعه در هفته جوان، توضیحاتی داد.

ب️اشگاه خبرنگاران: محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان درباره اقدامات این مجموعه در هفته جوان، اظهار کرد: با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، هفته جوان امسال را به سمت فضای مجازی پیش بردیم.

او با بیان اینکه مجمع ملی جوانان، مجامع استانی، سمن‌های جوانان و تشکل‌های جوانان کشور همه برنامه ها، آموزشها، کارگاه‌ها و نشست‌ها را در شبکه‌های مجازی خود برگزار خواهند کرد، گفت: در قالب فضای مجازی، برنامه‌های زنده برای ارتباط با جوانان و گوش دادن به درد دل‌های آن‌ها برنامه ریزی شده است که مسئولان نیز در این برنامه‌ها حضور خواهند داشت و به جوانان پاسخ خواهند داد.

بازپرداخت وام ازدواج در شرایط فعلی منتفی است

تندگویان افزود: همه دفاتر مشاوره ازدواج و خانواده کشور به منظور دفع آسیب‌های اجتماعی و روانی ناشی از بیماری کرونا و مشکلات در تعاملات خانوادگی ناشی از ماندن در خانه، آماده هستند تا در هفته جوان به صورت آنلاین و رایگان به متقاضیان مشاوره دهند.

او با بیان اینکه ما در سال گذشته سن جوانی را بین ۱۸ تا ۳۵ سال اعلام کردیم، ادامه داد: در حال حاضر از بین جوانان، ۴۲ درصد از مردان ۶۲ درصد از زنان متاهل هستند.

معاون امور جوانان تاکید کرد: نگرانی ما در حال حاضر این است که میزان تجرد قطعی مردان و زنان افزایش یافته است.

او با بیان اینکه در حال حاضر به عقیده برخی مشکلات اقتصادی مسکن و اشتغال از جمله موارد ازدواج دیرهنگام است، گفت: از نظر بنده مشکل اصلی ازدواج دیرهنگام جوانان مهارت است، در حال حاضر جوانان امروز مهارت‌های لازم را کسب نکردند و تعهد پذیر نیستند.

تندگویان با بیان اینکه در این راستا آموزش و پرورش و سیستم آموزشی باید دست به کار شد، گفت: ۴۰ درصد از آموزش در سیستم آموزشی باید به مهارت‌آموزی و کسب مهارت اختصاص داده شود، جوان‌هایی هستند که با وجود داشتن شغل و مسکن حاضر به ازدواج نیستند چرا که حوصله تعهد پذیری را ندارند.

معاون امور جوانان با بیان اینکه در این راستا باید مسئولیت پذیری مهارت‌های زندگی و کنترل خشم به جوانان آموزش داده شود، گفت: مقام معظم رهبری هم در این زمینه به مهارت‌آموزی جوانان بسیار تاکید دارند.

او تصریح کرد: در سال ۹۸، ۱۶ هزار سرباز مهارت‌های زندگی و مهارت‌های پایه اشتغال را در ۸۰ ساعت آموزش دادیم.

معاون امور جوانان با بیان اینکه وام ازدواج در سال ۹۹ برای هریک از زوجین ۵۰ میلیون تومان است، گفت: بازپرداخت وام ازدواج ۷ ساله و با بهره ۴ درصد و داشتن یک ضامن محقق می‌شود.

تندگویان با بیان اینکه امسال ۳۰ هزار میلیارد تومان وام به زوجین پرداخت می‌شود، عنوان کرد: از سال ۹۶ هیچ یک از زوجین پشت نوبت دریافت وام ازدواج نیستند و به محض درخواست زوجین و تکمیل پرونده ظرف یک ماه وام ازدواج به آن‌ها پرداخت می‌شود.

او با بیان اینکه با توجه به شرایط پیش آمده اعلام شد بازپرداخت وام ازدواج زوجینی که قبلا این وام را دریافت کردند در ماه‌های اسفند فروردین و اردیبهشت دریافت نخواهد شد، تاکید کرد: جوانانی که در حال حاضر اقساط این ماه‌ها از حسابشان کم شده است حتماً برای پیگیری به سامانه وزارت ورزش و جوانان مراجعه کنند تا ما از شبکه بانکی این مشکل را پیگیری کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      چرا پس وام مسکن ما رادرست نمیکنن ما از کجا بیاریم قسط بدیم .با این وضعیت بیکاری پیگیری کنین

    • بدون نام

      وام مسکنم تعویق بندازین ،مردیم به خدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج