۹۷۸۷۱۶
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

ضرورت تسریع در بازگرداندن اتباع هندی در قم

استاندار قم از اعزام ۸۰۲ نفر از اتباع هندوستان به کشورشان طی ۵ مرحله خبر داد و گفت: مدیریت استان خواستار تسریع در بازگشت اتباع هندی حاضر در قم است.

خبرگزاری مهر: استاندار قم از اعزام ۸۰۲ نفر از اتباع هندوستان به کشورشان طی ۵ مرحله خبر داد و گفت: مدیریت استان خواستار تسریع در بازگشت اتباع هندی حاضر در قم است.

بهرام سرمست در دیدار «گدام دارمندرا» سفیر هندوستان در ایران که در استانداری قم برگزار شد، با اشاره به روابط دوستانه دو کشور اظهار کرد: ایران و هندوستان در عرصه‌های مختلف همکاری‌های مشترک دارند.

وی در ادامه با اشاره به کشف نخستین موارد ابتلاء به ویروس کرونا در قم، گفت: مسئولان استان قم با ظهور نخستین علائم این بیماری تدابیر ویژه‌ای را برای حفظ سلامت شهروندان و نیز اتباع خارجی اندیشیدند.

استاندار قم با اشاره به حفظ سلامت و ارائه خدمات بهداشتی به صورت یکسان به اتباع خارجی از آغاز شیوع بیماری در قم، افزود: علیرغم اینکه دولت‌ها شهروندان خود را در اولویت خدمات رسانی قرار می‌دهند، اما چنین رویه‌ای در قم و جمهوری اسلامی رخ نداد.

سکونت اتباع هندی در ۵۰ نقطه از شهر قم

وی استقرار و سکونت اتباع هندی در ۵۰ نقطه از شهر قم را مورد توجه قرار داد و گفت: با شیوع بیماری، ساماندهی اتباع هندی در هتل‌های قم و قرنطینه ایشان و نیز درمان بیماران در دستور کار قرار گرفت.

سرمست اظهار کرد: پذیرایی خوبی بر اساس فرهنگ میزبانی که ناشی از سنت ایرانی اسلامی است از اتباع هندی صورت گرفت و برای اعزام آنها به کشورشان، حتی از پروازهای ایرانی استفاده شد.

وی با اشاره به بازگرداندن ۸۰۲ نفر از اتباع هندی طی ۵ مرحله به این کشور، با توجه به سپری شدن دوره نقاهت اتباع هندی حاضر در قم بر ضرورت تسریع در بازگشت اتباع هندی به کشورشان توسط هندوستان تأکید کرد.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کنترل بیماری کرونا در قم گفت: استان قم در میانه راه بوده و هنوز مبارزه با این بیماری به مرحله پایانی نرسیده است.

ضرورت تسریع در بازگرداندن اتباع هندی در قم

قدردانی از خدمات استان قم به اتباع هندی

گدام دارمندرا سفیر هندوستان نیز در این جلسه طی سخنانی ضمن قدردانی از خدمات استان قم به اتباع هندی، امکانات پیشرفته درمانی و کادر پزشکی متخصص جمهوری اسلامی را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: هندوستان از چنین امکاناتی در راستای مقابله با بیماری کرونا برخوردار نیست.

وی اولویت دولت هند را بازگرداندن شهروندان هندی دانست و افزود: به دنبال این هستیم تا بار درمان شهروندانمان از دوش ایران برداشته شود.

سفیر هندوستان با تقدیر ویژه از همراهی مدیریت استان در میزبانی و درمان اتباع هندوستانی در استان قم گفت: امیدواریم با پایان این بحران بتوانیم روابط با جمهوری اسلامی را قوی‌تر از گذشته تجدید کنیم.

لازم به ذکر است که اتباع هندی مورد بحث، همگی قبل از کشف ویروس کرونا در استان حضور داشتند و ساماندهی و در پنج مرحله به کشورشان بازگردانده شده‌اند، باقیمانده آنها در دو محل بصورت قرنطینه و تحت مراقبت پزشکی قرار گرفتند تا در اولین فرصت به کشورشان بازگردانده شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید الله داد از محلات

      چرا قم قرنتینه کنید تا خارجی ها هستن که دلاردارن چرا قرنتینه بشن

    • بدون نام

      من نمیدونم چرا هرچی کشور دربه داغونه باایران دوسته وبه ایران مهاجرت میکنن

    • بدون نام

      هررررررربییییی!
      قم توسط هندی و پاکستانی و.......به گند کشیده شده!

    • سنگنورد

      بنظر شما در دوران تحریم ۷۰۲ هندی در قم مشغول چه کاری بودند ؟
      اینو کنار ۲۷۰۰ افریقائی و ۱۴۵۰ چینی و۱۹۰۰ پاکستانی و ۱۸۵ اروپائی بذارید !!!!!
      بقیش هم بماند .... راستی اینا چه پروژه های دارند ؟

      پاسخ ها

      • .... ش ...

        ... شاید این ۸۰۲ نفر هندی ساکن قم.. طلبه هستند. و یا میخواهند طلبه شوند .فقط خدا میداند.!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج