۹۷۸۷۷۳
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

کلاهبرداری ۶میلیارد تومانی کارمند قلابی بانک

شخصی که با معرفی خود به عنوان مسئول اعتبارات بانک ها در شهرستان محمودآباد مازندران ۶ میلیاردتومان از مردم کلاهبرداری کرده بود توسط پلیس این استان شناسایی و دستگیر شد.

روزنامه ایران: شخصی که با معرفی خود به عنوان مسئول اعتبارات بانک ها در شهرستان محمودآباد مازندران ۶ میلیاردتومان از مردم کلاهبرداری کرده بود توسط پلیس این استان شناسایی و دستگیر شد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در خصوص جزئیات این پرونده گفت: چندی قبل شکایت های زیادی مبنی بر جعل و کلاهبرداری از شهروندان در شهرستان محمودآباد به پلیس رسید و موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی محمودآباد قرار گرفت و با همکاری پلیس آگاهی استان پس از چند هفته کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، موفق شدند، متهم به جعل عنوان و کلاهبرداری را شناسایی کنند.

وی در ادامه افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی ها ضمن اعتراف گفت که با معرفی خود به عنوان مسئول اعتبارات سرپرستی بانک های مختلف اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد. در بازرسی از متهم مقادیر قابل توجهی اوراق شناسایی با اسامی مختلف و همچنین کارت های بانکی و فیش های پرداختی کشف شد.

گفتنی است تاکنون ۱۳ شاکی در این پرونده شناسایی شده اند و سوابق متهم نشان می دهد وی دارای سابقه محکومیت در چندین فقره پرونده کلاهبرداری و تحصیل مال نامشروع در شعب قضایی این شهرستان و استان های همجوار بوده است. این متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرمان عظیمی

      آنقدر از این مدل کلاهبرداری ها، در کشور زیاده، که کسی اصلا دیگه از خواندن خبر، تعجب نمی کنه. به زودی می نویسند بقال سر کوچه هم، کلاهبرداری میلیاردی کرده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم هم خرن برای چی باید به کسی که میگه کارمند اعتبارات است اونم وسط خیابون اعتماد کنند

    • فرهاداصغری

      خب بریداون کلاهبرداران بزرگ راکه ازکشورمون برای منفعت خودشون که اسمشون وتجارت گذاشتند وپولهای کشور و به غارت بردند،اوناراهم بگیرید، محاکمه کنید،اینا چیزی نیستندکه،اینا پول خردهم حساب نمیشن،انگارکه ازدریا،یک کاسه آب برداشته شده.

    • بدون نام

      ضعف سیستم قضایی
      کلاهبردار میدونه تا طرف بره شکایت کنه و رسیدگی بشه این پول را خوابونده تو حساب سودشو کرده یا سکه و دلار خریده بعد که میان سراغش دو سه سال هم دوباره تو کش و قوس دادگاهی و آخرشم اگه به پولت برسی با نرخ 1 دهم تورم پولتو میدن نمیگن تورم سال برگردونید همه اینهارو کلاهبردارا میدونن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج